Just a fun relaxing week - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Just a fun relaxing week - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Just a fun relaxing week

Blijf op de hoogte en volg Mandy

06 April 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi iedereen!
Ik zit nu deze blog the schrijven in de bus naar Wallops, want we gaan op een fieldtrip voor de komende 4 dagen. Afgelopen week was niks bijzonders eigenlijk, school was weer rustig omdat het de eerste week van het nieuwe semester is en na school heb ik deze week ook eigenlijk niks gedaan. Dus het was lekker een rustig weekje.
Maandag waren we lekker vrij, want we hadden een studiedag. Toen ben ik lekker naar Juhi thuis gegaan en hebben we maar een begin gemaakt aan ons biologie project. Daarna hebben we nog een film gekeken en gegeten. Dit was echt super gezellig! De film die we hadden gekeken was the book thief, echt een super mooie film! Door de film zou ik zelfs bijna het boek gaan lezen, maar ik blijf mezelf dus dat zal wel niet gebeuren haha.
Dinsdag moesten we gewoon weer naar school. Dit was een gewone dag niks bijzonders.
Woensdag hadden we een activiteiten blok op school, dus waren alle blokken korter wat altijd lekker is! Wat ook leuk was was dat tijdens het activiteiten blok we nog meer informatie hebben gekregen over Wallops, nog even een keer wat we mee moeten nemen, wat we gaan doen en hoelaat we waar moeten zijn enzo.
Donderdag was echt een hele lange dag! We hadden namelijk weer een activiteiten blok, waar ik niks had te doen. En ook tijdens yearbook en studiehall had ik niks te doen. Daarna had ik nog Engels waar we uiteindelijk niks deden. Alleen het laatste uur had ik iets te doen, want toen had ik een geschiedenis toets. Alleen doordat alle blokken korter waren door het activiteitenblok had ik, net als een hoop anderen, geen tijd om ons essay van de toets af te krijgen. Iedereen moest hem inleveren en hem de volgende les afmaken, alleen zijn ik en Juhi er dan niet dus heb ik hem samen met Juhi mee naar huis mogen nemen. Echt super veel geluk dus haha!
Vrijdag had ik echt zin om een goede workout te doen bij gym en het was net alsof ze dat had gehoord, want we hadden echt een hele goede workout haha. Het was super fijn alleen wisten we allemaal dat het de volgende dag niet meer zo goed zou gaan voelen. Het tweede uur tijdens early childhood zijn we begonnen met de fotoboeken maken voor de preschoolers. Dit is echt super leuk, alleen zijn er niet zoveel foto's van Malaynie (mijn preschooler) dus daar moet echt even wat aan gedaan worden want anders word het een probleem haha. Na school ben ik nog even naar de winkel gelopen. Wat wel gezellig hieraan was was dat op het moment dat ik wou gaan lopen Phil net Remy wou gaan uitlaten dus hebben we het eerste stuk lekker samen gelopen. Savonds hebben we lekker met zijn vieren gegeten. Bonnie had een nieuw recept uitgeprobeerd en get. Was echt super lekker! Daarna hebben ik, Bonnie en Stephanie samen de film Frozen gekeken. En ja hoor hij is nogsteeds super!
Zaterdag was ik om een of andere reden om 5 uur wakker en kon ik niet meer in slaap vallen wat echt heel irritant was! Wat het wel weer een beetje beter maakte was dat het eindelijk echt super lekker weer was, het begint eindelijk als lente te voelen! Toen ben ik opnieuw naar de winkel gelopen aangezien ik op vrijdag was vergeten om een nieuw notebook en schetsboek te kopen. Ook heb ik toen al mijn spullen gepakt voor Wallops. Savonds had Phil avondeten gemaakt wat echt super lekker was! En daarna hebben ik en Bonnie even gezellig een bordspel gespeeld en toen weer een film gekeken. We hadden allebei echt zin in een film waar je lekker niet over na hoefde te denken en toen zag ik dus The big wedding die ik al een tijd had willen zien. Dus dat is hem toen ook geworden echt super de perfecte film voor die avond, het was precies de soort film die we wouden kijken.
Nu ben ik onderweg naar Wallops, we gaan hier naartoe met biologie voor een paar practicum en gewoon om plezier te hebben. Het is alleen nog te hopen dat het weer nog een beetje goed blijft. Dit word alleen niet voorspeld helaas.. Maar het word iig echt super gezellig. We komen woensdag avond weer thuis en dan nog maar 2 dagen naar school en dan is het spring break!!

Dat was het weer voor deze week.
Byebye guys! Xx

Ps. Sorry maar helaas, deze week heb ik geen foto's, maar volgende week zal ik er vast wel weer genoeg hebben!

  • 06 April 2014 - 23:00

    Oma Lisette:

    Hallo Mandy,
    was weer een gezellig weekje en nu toch een soort biologie kamp.
    hoe moet ik md dat voorstellen? Is dat voor de hele klas of alleen de uitwisselingsstudenten?
    is het ver bij jullie vandaan? Ik lees het volgende week wel.
    fijn spring break en het wordt nu onderhand echt wel spring.
    Gezelig dat mama komt.
    een fijne week en een knuffel
    oma en opa (zielig, hij is al bijna 2 weken flink ziek)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 19409

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: