The end is near - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu The end is near - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

The end is near

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 Juni 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoi allemaal!
Dit was een lekker kort weekje, want we hadden maar 3 dagen school. Maandag waren we vrij omdat het memorial day was. Toen heb ik lekker helemaal niks gedaan wat wel lekker was, gewoon even rustig niks doen. Stephanie ging cupcakes maken voor dinsdag voor yearbook. Helaas ging er toen alleen iets mis met de cake zelf want hij viel uit elkaar, maar de frosting was echt super lekker. Dus hebben we die maar bewaard zodat we die op woensdag konden gebruiken om op de nieuwe cupcakes te doen.
Dinsdag moesten we dan eindelijk weer naar school na een 6 daags weekend en was dit de eerste dag zonder Paula. Dit was wel vreemd, maarja zal er toch aan moeten wennen voor de laatste dagen. Die dag zijn een hoop mensen begonnen met in mijn yearbook te schrijven, dit is echt super leuk want ze schrijven echt de liefste dingen. Tijdens geschiedenis moesten we alleen maar een speech van een leider luisteren die echt te saai voor woorden was. Het was zo erg dat ik en Anvitha allebei bijna lagen te slapen haha. Gelukkig werd er net voor we echt in slaap vielen een aankondiging gemaakt dat alle juniors naar het authotorium moesten (ik heb geen idee hoe je het schrijft). Dus daar werden we wel even heel blij mee, want dat betekende dus dat we eindelijk van die speech af waren. We moesten naar het authotorium om informatie te krijgen over de senior pictures van volgend jaar, niet echt interessant voor mij maar alles is beter dan die saaie geschiedenis speech.
Woensdag moesten we eerst naar homeroom, want daar zouden we te horen krijgen wie er naar het authotorium moesten om hun academic letter te krijgen. De academic letter is een beloning voor alle mensen die goede cijfers halen op school en van wie het GPA boven een 3.7 is. En jaja ook ik heb dus een academic letter gehad. Dus mensen, ja ik weet het, het komt als een verrassing maar ik ben dus best slim haha. Geloof je me niet, nu heb ik het bewijs er voor haha. Daarna was het ook nog een senior meeting, dus ik was alleen met Amelia bij gym want de rest zijn allemaal seniors. Dit was wel lekker want we hadden dus geen workout maar wij hadden dus een uur om te douchen en make-up te doen en alles. Wat ook wel fijn was was dat we dus ook niet een spiegel hoefde te delen met 4 of meer mensen. Tussen de lessen gingik dus even naar mijn locker om mijn spullen daar in te stoppen en wat ik toen vond was dus een super lief briefje van Paula die ze aan Kyle had gegeven zodat hij hem in mijn locker kon stoppen. Dat maakte me toch wel eve heel blij, het was echt zo lief namelijk! Met early childhood heb ik dus de final te horen gekregen, wat dus een presentatie over jezelf is. Ik begon hier dus mee, en er zijn dus een paar dingen die verplicht zijn om er in te stoppen, waaronder dus naam, broers/zussen, en geboorteplaats. Ik vulde dit dus in en iemand zag dus mijn geboorteplaats en haar reactie was echt goudwaard, want die snapte natuurlijk dus niet dat ik was geboren in Reston. Dit zal waarschijnlijk nog wel voor iets leuks zorgen tijdens de presentatie. Ik ben niet naar biologie gegaan, want ik moest toen yearbooks uitgeven aan mensen die hem hadden gekocht. Dus ik had een bericht gestuurd naar Marin en Juhi of ze het konden vertellen aan Mrs Smith en dat ze me maar moesten komen halen als het nodig was. Dus halverwege het uur komt Marin me halen want Mrs Smith ging de final uitleggen. Ze had alleen eerst al gezegd dat ik die niet hoefde te maken, dus ik snapte er niet zoveel van dat ik moest komen. Maarja ik dus gewoon met Marin mee gegaan en halverwege de uitleg stopt Mrs Smith dus, want ze bedacht zich opeens dat ik de final niet hoef te maken. Dus mocht ik weer gewoon weg en zei ze sorry tegen me omdat ik voor niks naar de les was gekomen. Wat ook wel grappig en lief was was dat alle seniors uit de klas het dus oneerlijk vonden dat ik geen senior kan zijn hier en ze vonden dat ik mee moest lopen met graduation. Ook hadden ze dus een heel idee dat ze mij gewoon zouden laten lopen. Na school ben ik meteen naar huis gegaan en niet naar de yearbook recruit party, want ik was echt kapot en het hoefde ook niet perse want ik ben er volgend jaar toch niet. Daarom heb ik toen maar cupcakes gebakken toen ik thuis kwam en heeft Stephanie die later versierd toen zij thuis kwam.
Donderdag moesten we weer eerst naar homeroom, deze keer was het alleen voor niks. Maar we moesten er toch heen omdat de sophomore en freshman te horen kregen wie de academic letters zouden krijgen. Wa wel een grap was was dat ik dat uur echt een hele hoop berichten kreeg van nummers die ik niet kende. De verklaring was namelijk dat het allemaal vrienden waren van Mina en ze hadden dit nummer nog voor haar. En aangezien ze die dag op school zou zijn bedachten ze dus allemaal laten we is een bericht sturen. Ze wisten alleen niet dat dit dus niet meer Mina's nummer was. Achja het waren wel gezellige mensen hoor. Ik heb zelfs een heel gesprek gehad met een of andere Matt die ik niet ken haha. Tijdens yearbook hadden we toen dus de cupcakes die ik en Stephanie samen hadden gebakken en heb ik ook Mina ontmoet. Zij was de exchange student van Bonnie, Phil en Stephanie van vorig jaar. Dit was wel echt super leuk, want ik hoor natuurlijk een hoop over haar en ze is echt een super lief meisje. Ik ben die dag ook niet naar Engels gegaan om dezelfde rede waarom ik niet naar biologie was gegaan. Dit was wel lekker dat ik dat excuus had, want ik had echt geen zin om te gaan. Wat ook wel echt lekker was was dat ik tijdens biologie en Engels helemaal niks heb gemist, want tijdens beide lessen hadden we dus echt niks gedaan. Wat wel een beetje jammer was was dat ik wel naar geschiedenis moest, want daar had ik geen excuus voor om niet naar toe te gaan. Wat het nog is erger maakte was dat we die saaie speech dus nog is af gingen luisteren ook. Wat geschiedenis nog wel iets beter had gemaakt was dat Tesh in mijn yearbook had geschreven en hij had er echt iets leuks van gemaakt, want we hadden hem niet in het boek bij de exchange students, want hij was nog niet bij ons op school toen we die bladzijdes hadden gedaan. Dit komt omdat hij alleen voor de tweede helft van het jaar hier is gekomen. Wat hij dus had gedaan was dat hij zijn vlag had getekend en hemzelf en dan nog tekst erbij en "they forgot Tesh" haha.
Vrijdag was geen normale lesdag, want het was de award ceremony en ook nog een carnaval. De helft van de school was dus maar op school voor de award ceremony. De enige rede dat ik was gekomen was dus omdat ik na de awards met Mallory mee zou gaan want wij zouden dus iets gaan doen die dag. Voordat de award ceremony begon moesten we allemaal naar onze eerste les die dag, wat voor mij dus gym was en we moesten dus onze locks van onze lockers inleveren. Toen op een gegeven moment moesten dus alle seniors gaan verzamelen want die moesten ergens met zijn alle zitten. Dit was dus wel even zwaar vervelend, want bijna al mijn vrienden zijn seniors en de andere waren niet op school, dus toen was ik gezellig helemaal alleen. Gelukkig zag ik gelukkig wel een van mijn vrienden dus dat was wel even beter. Na de award ceremony ging dus echt bijna iedereen dus naar huis. Dus bijna niemand was nog op school. Ook ik en Mallory zijn toen weggegaan. Wij zijn toen lekker wezen lunchen bij Subway en toen naar de bios gegaan naar malificent, wat echt een leuke film was, of iig dat vinden wij. Waar we wel weer achter zijn gekomen is dat om een of andere reden het niet uitmaakt waar we zijn of waar we heen gaan, zolang wij samen zijn zijn we altijd laat voor de show waar we heen gaan haha. Gewoon omdat we aan het praten zijn en de tijd dan opeens voorbij vliegt. Na de film zijn we naar Mallory thuis gegaan en hebben we haar grad cap afgemaakt, want iedereen versierd hem. Die van haar is echt super leuk, en natuurlijk was het ook super leuk om haar te helpen. Want ik kan dan misschien geen cap and gown krijgen hier omdat ik geen senior ben en dus ook geen diploma krijg, maar zo maak ik dan toch mee hoe dat het gaat. Daarna hebben we haar moeder even geholpen met de voorbereidingen voor de avond, want savonds was er een jewelry party bij hun thuis. Wij zijn daar ook nog even bij geweest en de spullen waren echt super mooi. Het enige probleem was dat ik dus geen geld en ruimte heb, jammer maar helaas. Toen zijn we nog maar even naar panera gegaan om avond eten te eten. Dus dat was een heel geslaagd dagje.
Zaterdag was het lekker een hele dag niks doen. Gewoon een beetje tekenen, tv kijken en skypen met Paula. Wat wel een beetje jammer was was dat tijdens het uitlaten van Remy mijn telefoon is gevallen en mijn scherm dus lekker kapot is. Allemaal omdat Remy opeens een vogel zal uit het niks en dus opeens uit het niks aan mijn arm trok. Wat het wel extra erg maakte was dat ik de hele tijd mijn telefoon weg gestopt had omdat Remy altijd hard trekt, maar ze was heel rustig de hele tijd en ik kreeg net een bericht binnen dus dacht oh ik kan wel even kijken en iets terug sturen, maar nee hoor, op dat moment bedenkt ze zich om te gaan trekken omdat ze een foto ziet.. Doei mooi telefoon scherm..
Vandaag was het helaas opnieuw een dagje huiswerk. Ik moest namelijk nog beginnen met een essay schrijven wat morgen dus af moet zijn. En toen ben ik ook nog naar Juhi gegaan om te beginnen met het filmpje voor onze psychology final. We mochten namelijk kiezen tussen of een film maken over een disorder of een presentatie geven over een disorder. Deze keus was dus heel makkelijk, want we hebben allemaal echt een hekel aan presentaties. Helaas hebben we het filmpje nog niet af gekregen dus dat word vrijdag afmaken. Verder heb ik dus niks meer gedaan vandaag.

Al met al was het dus een heel erg geslaagd weekje en nu is het aftellen dus wel echt begonnen. Want ik heb nog maar 6 lesdagen, 1 weekend, 4 toetsdagen, 7 vakantie dagen en 2 dagen in het vliegtuig en dan ben ik thuis!
Doeidoeixx tot over 21 dagen mensen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 19388

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: