The last regular school week - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu The last regular school week - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

The last regular school week

Blijf op de hoogte en volg Mandy

09 Juni 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi!
Deze week was het de laatste normale les week, want komende week hebben we toetsweek. Je zou denken dat je de week voor alle toetsen nog iets zou leren op school, maar dat was echt niet het geval want we hebben echt niks gedaan afgelopen week. Wel heb ik nog nooit zoveel verslagen moeten schrijven aan het eind van het jaar. Ik moest er namelijk 3 inleveren deze week. Wat ook wel een beetje jammer was was dat alle seniors dus niet meer naar school hoefden afgelopen week, en aangezien bijna al mijn vrienden seniors zijn was dit toch wel jammer, al helemaal tijdens de lunches want ik moest dus even nieuwe vrienden zoeken haha.
Maandag was de eerste dag zonder de seniors en die dag heb ik eigenlijk niks gedaan. Gewoon yearbook waar we niks deden, alleen onze party plannen voor woensdag. Tijdens studyhall echt helemaal niks doen. Engels moesten we ons reflectie verslag afmaken nadat Mr. Devine er overheen had gekeken en daarna inleveren, want dit was een kwart van onze final. Tijdens geschiedenis hebben we toch weer een film gekeken en ik heb geen idee waardat ie over ging, want ik heb nog geen minuut ervan gezien haha.
Dinsdag was de weer een dag zonder de seniors. Gelukkig kwamen de meeste uit mijn gym klas wel naar school, want zonder hun zouden we met zijn 2e zijn geweest. Verder heb ik toen nog tijdens early childhood mijn presentatie afgemaakt aangezien dat onze een final is. Tijdens bio hebben we te horen gekregen dat Mrs. Smith weg gaat omdat ze een nieuwe baan aangeboden heeft gekregen en heb ik met een paar haar geholpen met alle chemische stoffen op te schrijven, te checken, en op orde te brengen. Tijdens psychologie hebben we toen niks gedaan, gewoon een film gekeken.
Woensdag is de laatste dag geweest dat ik iets heb gedaan op school. Tijdens yearbook hadden we de party voor de seniors en mochten ze dus allemaal een steen verven. Wat dus echt super leuk was was dat iedereen vond dat ik er ook een moest doen, want ik ga ook weg dus Mrs. Mai liet mij ook een steen verven. Dit is super leuk, want op de muur hebben we dus een hele rand vol met verschillende quotes enzo. Mijn steen had "Every day is a new beginning, take a deep breath and start over." Ik vond het wel echt super leuk en lief van ze dat ze allemaal vonden dat ik er ook een moest doen, dat was echt super lief van ze! Tijdens studyhall was ik dus nog met een paar mensen aan het verven dus heb ik maar een half uur studyhall gehad. Dit was wel lekker want studyhall is echt saai omdat je echt helemaal niks doet. Tijdens Engels hebben we nog voor de laatste keer les gehad en tijdens geschiedenis hebben we ons hele essay voor de final doorgenomen. Toch wel lekker want hierdoor is het echt een stuk makkelijker om ons essay te schrijven. Na school ben ik dan toch echt begonnen met het pakken van mijn spullen. Ik heb namelijk toen alle laatjes uitgeruimd en al dingen weggegooid en alles wat ik mee naar huis wil in een doos gestopt.
Donderdag ben ik naar school gegaan en heb toen lekker een workout gedaan met Sarah en Mercedies. Want de rest waren allemaal op de senior fieldtrip. Mercedies ging alleen niet mee omdat ze elk jaar naar Hershey Park gaat. Na het eerste uur heb ik toen alleen Bonnie een bericht gestuurd en gevraagd of ze me op kon komen halen, want de rest van de dag zou ik op een stoel zitten en niet meer doen dan dat. Dit hield Bonnie ook wel een beetje, want hierdoor kon ik dus Remy uitlaten en dat hielp haar wel echt want ze had echt een drukke dag. Ook was het voor mezelf wel fijn, want die tijd kon ik dus gebruiken om mijn kaarten voor de grad parties af te maken en ook de tekening voor Bonnie Phil en Stephanie.
Vrijdag ben ik toch weer naar school gegaan, want ik dacht dat we weer iets zouden doen tijdens Engels en geschiedenis. Dit was alleen niet echt het geval, want tijdens Engels hebben we lone survivor gekeken en tijdens geschiedenis hadden we een sub, die vorig jaar een senior was, en hebben we the dark night gekeken. Het was echt geluk dat iemand the dark night aan hem had gegeven, want we begonnen weer met het kijken van een saaie film die we al duizend keer hebben gekeken daar. Na school ben ik naar Juhi thuis gegaan en hebben we ons filmpje voor psychologie afgemaakt. Dit was wel echt leuk en gezellig. Het begon alleen wat minder, want toen we uit school kwamen was bij hun thuis het garage alarm afgegaan toen er niemand thuis was. We weten nogsteeds niet wat het was, maar alles is goed iig.
Gister heb ik echt helemaal niks gedaan, gewoon een beetje tv kijken, nagels lakken, tekenen, en de hond uitlaten. Dit was wel echt lekker want ik had echt een rustdagje nodig want ik was echt kapot.
Vandaag was een druk maar wel super leuk dagje. Ik had eerst de grad party van Nicole en daarna de end of the year meeting van PAX. Vanwege de PAX meeting kon ik alleen wel maar een uurtje bij Nicole's feest zijn wat toch wel jammer was. Maar het deel van het feest dat ik er ben geweest was wel super gezellig. Bij de PAX meeting was het ook super gezellig, eerst was het gewoon praten over hoe de laatste paar weken gaan zijn en over het afscheidnemen enzo. Maar daarna was het gewoon lekker pootjebaden in het zwembad en waren de jongens aan het zwemmen en lekker bbq'en met zijn alle. Lekker rustig en geslaagd dus. Alleen het eind was natuurlijk wel minder, want toen moesten we dus wel afscheid nemen van iedereen. Gelukkig zal ik ze nog wel zien, sws zie ik Paula, Saila, en Jela deze vakantie nog.

Morgen ga ik lekker niet naar school, want dat gaat weer gezellig een ik zit op een stoel in een klas lokaal worden, en hetzelfde geld voor Stephanie dus we blijven allebei even lekker thuis. De rest van de week is het finals (toetsweek dus) en dan vrijdag hebben we eindelijk VAKANTIE!!! Het eind is dus recht dichtbij nu. Echt een vreemd idee, want het is echt super snel voorbij gegaan en ik heb echt niet het idee dat ik hier nu voor bijna 10 maanden ben geweest. Zie jullie over 2 weken mensen!
Doeidoeixx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 19387

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: