Waterpolooooo!! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Waterpolooooo!! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Waterpolooooo!!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 Maart 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hii!
Dit was echt een lekker stressvolle week met school. Het was namelijk de laatste week van dit semester en ook het jaarboek moest helemaal klaar zijn afgelopen vrijdag en daar liepen we echt heel erg op achter door alle sneeuwdagen. Het is echt gekke werk, dit semester zijn we maar 2 volle weken naar school geweest. Alle andere weken hadden we 1 tot 5 dagen vrij haha. Het was echt heel leuk en lekker al die vrije dagen. Alleen nu is het probleem dat we al het werk wat we die tijd hebben gemist dus moeten inhalen wat een hoop stres oplevert.
Maandag was er gelukkig nog niet zoveel stres. Het was een gewone dag, een nieuwe workout met gym en na school gewoon huiswerk. Wat wel super leuk was was dat we onze mochten kiezen bij wie we op een kamer wouden slapen met Wallops (onze bio fieldtrip die volgende week is). Ik ben echt super blij met mijn kamer, want ik zit met Juhi, Marin en Mercedies. Precies wat ik dus wou. We moeten dan ook nog een ruimte delen met 2 andere kamers waarvan ik de mensen uit een van de twee kamers ken en die zijn ook super gezellig dus dat moet vast wel goed komen.
Dinsdag begon de stres dus, want we hadden in totaal nog 3 uur op school om aan het jaarboek te werken en dan buiten school nog. Aan een paar bladzijdes moest maar een klein beetje veranderd worden en dan zouden ze af zijn dus dat was geen probleem. Het probleem dat we echt hadden was dat we de superlatives nog helemaal moesten doen. (Superlatives zijn de vragen die in het jaarboek staan zoals, wie had het beste haar? wie is het leukste koppel? wie heeft het meeste kans om op broadway te staan? etc.) De uitslagen van de polls hadden we nog niet aangezien ze tot die avond konden stemmen en dan moesten we nog alle foto's nog maken en op de bladzijdes gooien. Dus toen wisten we al dat donderdag een hele hoop stres op zou gaan leveren. Wel hadden ik, Sierra en Taylor nog even de tijd om selfies te maken gewoon omdat het kon en we dar zin in hadden haha.
Woensdag hadden we opnieuw een nieuwe workout met gym. Dit was een super leuke workout we wisten alleen allemaal wel dat we er echt spierpijn van zouden krijgen. En aangezien ik zo slim ben en ik 's avonds geen zin had om stil te zitten en tv te kijken ben ik gaan fietsen en tv kijken. Dit was alleen wel mijn slechtste idee ooit aangezien ik daardoor extra erge spierpijn had de volgende dag.
Door de spierpijn was donderdag tijdens jaarboek alleen nog maar leuker haha, want we moesten heel erg rondrennen om iedereen bij elkaar te krijgen om alle foto's te maken voor de superlatives. Dus ipv die dag eigenlijk helemaal niet trap te hoeven lopen ben ik duizend keer de trappen op en af gelopen. En geloof me dat was echt niet grappig als je kei erge been, kont en buikspierpijn hebt haha. Het eerste uur tijdens jaarboek hebben we toen gelukkig het merendeel van de foto's kunnen maken. Het tweede uur ben ik toen nog met 2 andere, Sierra en Taylor, bij jaarboek gebleven om de andere foto's te maken en nog een paar andere dingen voor die bladzijdes te doen. Ik had studiehall dus kon dat makkelijk missen en de andere twee hadden een vak wat ze vonden dat ze makkelijk konden missen. Dit was wel even fijn om even het af te maken met zijn drieen want dat leverde iets meer rust op en daardoor ging alles ook een stuk makkelijker. Taylor, Sierra en ik zijn volgend jaar allemaal weg van Briar Woods en miss Mai (de yearbook teacher) heeft allemaal foto's door het lokaal hangen. We vonden het daarom wel zo leuk om onze foto die we hadden gemaakt op dinsdag op te hangen als een aandenken haha. We zullen zien wanneer ze merkt dat er opeens een extra foto hangt. Ik en Sierra hadden allebei geen zin om naar ons 3e uur te gaan, dus dachten we dat we nog wel iets voor die bladzijdes voor het jaarboek konden doen. Dit lukte helaas toch niet aangezien ze ons toegang tot de site moesten geven wat op dat moment niemand kon doen. Dus helaas daar ging ons plan, we moesten gewoon naar ons 3e uur toe haha. Die avond ben ik met Paula en Emma naar de school play van Legally Blonde geweest. Ik had er niet zoveel van verwacht, want er was echt een hoop gezeik. Maar het was echt super goed uiteindelijk. We waren allemaal echt verrast van hoe goed dat het eigenlijk was. Het was ook echt super druk, we moesten echt in de rij wachten en toen we eindelijk naar binnen konden waren alle programma boekjes gewoon al op voor die dag. Dat was wel jammer, want ik vind het wel leuk om ze te hebben als aandenken. Van alle andere shows heb ik namelijk een programma boekje, maar helaas van deze dus niet. Voordat we naar de play gingen zijn we nog even lekker met zijn drieen bij Panera wezen eten wat natuurlijk weer super lekker en gezellig was als gewoonlijk.
Vrijdag was wel even fijn want we hadden geen workout met gym. Dit kwam doordat de freshman voor volgend jaar kwamen kijken naar de school en zich konden opgeven voor sporten en clubs. Dit was wel even leuk om te zien, ook omdat ze allemaal of super lang zijn of super klein. Het leukste om te zien was dat echt een van de kleinste jongens die we hadden gezien heel snel naar de Football tafel liep om zich daarvoor op te geven. Dit was echt super grappig en we lagen echt helemaal dubbel hierdoor. Verder hebben we toen niet echt iets gedaan die dag. Alleen tijdens biologie hadden we een toets waar echt niemand iets van snapte, toen we het moesten inleveren zaten we even antwoorden te vergelijken en iedereen was echt zo van, ja ik heb dit maar dit heb ik gegokt want ik wist het echt niet hoor, het was veel te moeilijk haha. Dit was wel grappig en het voelde ook wel goed om te weten dat ook de veel te slimme mensen in mijn klas er niks van snapte dus dat het niet gewoon aan mij lag ofzo. Na school ben ik met Mallory mee naar huis gegaan en heb ik eindelijk haar moeder ontmoet die mij blijkbaar al super lang wilde ontmoeten maar het was er gewoon nog niet eerder van gekomen. Dit was super gezellig en toen zouden we eigenlijk gaan shoppen voor een prom dress. Haar moeder had van een nieuwe boetiek gehoord dus wij vonden het wel een goed idee om daar naar toe te gaan. Komen we op de plek aan waar hij zou moeten zitten, zit hij daar helemaal niet. Wij de boetiek dus maar even opzoeken en blijkt hij dus echt helemaal ergens anders te zitten. Daar ging ons plan dan, maar het maakte niet uit. We zijn toen gewoon even een ijsje gaan eten en toen vervolgens naar andere winkels gegaan en gewoon naar schoenen enzo gekeken. Dit was echt super leuk en gezellig, en toen zijn we er dus ook pas achter gekomen hoe erg onze styl op elkaar lijkt. We vinden echt van de meeste dingen het allebei super of allebei vreselijk haha. Zo leer je ook weer was hea.
Zaterdag heb ik toen nog even op de computer gekeken voor prom dresses en echt een super jurk gevonden. Nu is het alleen nog maar hopen dat hij snel binnenkomt en hij in het echt ook super is! 'S avonds hadden we eindelijk onze eerste polo wedstrijd. We spelen geen competitie, maar het was gewoon een geplande wedstrijd zodat we die eindelijk weer is konden spelen. We hadden er allemaal echt super veel zin in, alleen waren we ook wel bang, want we hadden allemaal de afgelopen tijd niet echt getraind en we waren maar met 7 terwijl het andere team er getraind uitzag en met 13 ofzo waren. Uiteindelijk hadden wij toch gewoon gewonnen en hadden we echt super gespeeld! Ook hebben we 5 partjes gespeeld ipv 4, omdat we om half 10 klaar waren en we het zwembad tot 10 hadden. Onderweg naar huis zouden we ergens stoppen om te eten, want we hadden allemaal echt niet normaal veel honger. Het probleem was alleen dat alles gesloten was om 10 voor een of andere domme rede die niemand snapt. Uiteindelijk hadden we een kfc gevonden waarvan de drive-thru nog open was dus hebben we daar maar eten gehaald en maar in de auto gegeten. Onze gedachte was echt het maakt niet meer uit vat voor iets het is, als we maar iets hebben.
Vandaag was even een lekker dagje huiswerk maken, aangezien ik nog moest beginnen met een essay wat 25% voor mijn final grade is en ook had ik veel te veel geschiedenis huiswerk wat allebei dinsdag af moet zijn. Je denkt nu vast, dan doe je dat toch lekker op maandag, maar dat gaat hem lekker niet worden. Want morgen (maandag dus) ga ik met Juhi spullen halen voor ons biologie project en dan daar dus eindelijk aan beginnen. Ook blijf ik daar dan eten en gaan we nog films kijken ofzo. Dus dat word geen huiswerk morgen. Ook facetimede Guy me opeens tijdn het schrijven van mijn essay. Dit was echt super gezellig, even lekker gek doen alsof ik gewoon naast hem op de bank zat. Verder had Bonnie opeens een spontaan plan om een late brunch te doen bij clyde's. Gewoon omdat ze daar zin in had. Dit was echt een super idee, uiteindelijk zijn ik, Bonnie en Stephanie dus gaan brunchen en het was echt super lekker en gezellig. En 's avonds had ik natuurlijk gewoon polo training wat weer gezellig was, want we hebben echt een super leuk team. Wat ook nergens meer op slaat is dat we vandaag opnieuw natte sneeuw hadden. Echt wat is er aan de hand in deze wereld. Het is april in 2 dagen en we hebben nogsteeds sneeuw. Echt weer wat ben je aan het doen!?

Morgen ben ik zoals ik net al zei lekker vrij en ga ik iets met Juhi doen. We zijn vrij door een studiedag. Dit is wel echt lekker, want dat betekend deze week 4 dagen school. Volgende week ben ik 3 van de 5 schooldagen in Wallops dus heb ik maar 2 dagen school en dan is het lekker spring break!!! Echt waar gaat de tijd heen, het gaat echt zo snel voorbij hea!

Doeidoei guys, tot volgende week wanneer ik waarschijnlijk mijn blog in de bus onderweg naar Wallops moet schrijven, dit gaat dus nog een leuke uitdaging gaat worden! xx

  • 31 Maart 2014 - 11:04

    Oma Lisette:

    Lieve Mandy.
    Het was weer heerlijk genieten van jouw blog. Je schrijft zo enthousiast. Het is wel een hele leuke tijd daar, behalve de sneeuw natuurlijk.
    Zaterdag met Guy naar de stad geweest nog voor zijn verjaardag, heerlijk shoppen, hele leuke broek, shirt en korte broek gekocht, daarna naar de bioscoop een 3D film met race auto's, maar wel super leuk toch samen natuurlijk.
    Opa en Ted zijn met ons gaan eten bij de Croy en dat was erg gezellig. Een hele fijne week. Genietze, lieve groetjes en een knuffel van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 19390

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: