Last week with my crazy girl - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Last week with my crazy girl - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Last week with my crazy girl

Blijf op de hoogte en volg Mandy

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi allemaal!
Deze week was leuk en niet leuk tegelijkertijd. Het was super leuk, want ik had een 2 daagse school week en een 6 daags weekend, maar tegelijkertijd was het de laatste week die ik had met Paula.
Maandag hadden we een leuke workout met gym, maar het eindigde toch wat minder, want tijdens een oefening heb ik mijn knie namelijk weer lekker naar de klote geholpen. Dus na de les maar snel omgekleed en ijs gehaald om het te koelen en na school maar weer even naar de winkel om dan toch maar even tape te halen.. Nu is het alleen nog wel hopen dat het weer snel wegtrekt en ik er niet weer een eeuw mee zit. Tijdens early childhood hadden we geen kinderen meer, want voor hun was het vorige week hun laatste week. Dus op maandag begon de schoonmaak. Alle kasten leeg en opnieuw op orde brengen, alles in de goede dozen stoppen, kijken of alles compleet was en dingen weg gooien. Hardstikke leuk dus haha. Tijdens bio zouden we die dag beginnen met een varken ontleden. De mensen die mij goed kennen weten dat ik daar cht een gods gruwelijke hekel aan heb, maarja we moesten het gewoon doen. Gelukkig was het wel in groepen van 3 dus we hadden afgesproken dat ik zou schrijven en hun het ontleden zouden doen. Dit vond de docent gelukkig ook gewoon goed, want die snapt ook wel dat het niet iedereen zijn ding is. En toen tijdens psychologie hadden we dan eindelijk de film shutter island afgekeken. Echt een super mooie en goede film. Ik wil hem ook echt nog een keer zien, want er zit een twist op het eind dus ik wil gewoon zien of ik dingen kan oppakken als ik hem nog een keer zie.
Dinsdag was mijn laatste lesdag die week en ik moet zeggen dat dat toch wel echt een lekker gevoel is! Ik heb toen niet zo heel veel gedaan, want de eerste twee uur heb ik niks gedaan en de laatste twee uur heb ik een film gekeken. Helaas was het toen wel mijn laatste studyhall met Paula, waar we zoals gewoonlijk foto's hebben gemaakt en hebben gepraat.
Woensdag hadden we met yearbook een in school fieldtrip, want we zouden moeten helpen met het litarary art magazine. Hierdoor hoefde we geen lessen te volgen op woensdag en donderdag, maar moesten we wel op school zijn om met het magazine te helpen. We hebben alleen niet geholpen want ze hadden geen hulp nodig. Maarja dat maakt niet uit, het was wel gezellig lekker de hele dag niks doen. Wel ben ik toen even naar lunch gegaan, aangezien we toch niks te doen hadden, en dan zou dit mijn laatste lunch zijn met Paula. Het was ook super lekker weer dus het was ook wel lekker om buiten te zitten. Ik had wel medelijden met de mensen in mijn bio klas, want die dag zouden we verder gaan met het ontleden van het varken. En toen ik dus iemand uit mijn klas tegen kwam in de gang vertelde ze dus dat ze nu het hoofd van het varken er af moest halen om de brein eruit te halen. Hetzelfde verhaal kreeg ik na hele boze blikken van Marin en Juhi toen ik wel naar psychologie kwam. Want hun dachten in het begin dat ik gewoon had gespijbeld met bio zodat ik niet bij het ontleden hoefde te zijn haha. Ik ben wel super trots op ze dat ze het allemaal hebben gedaan, want ik zou het echt nooit kunnen doen! Ik was gewoon naar de psychologie les gegaan omdat dat een super leuke les is en ik daar liever naar toe ging dan met vervelen in een klas lokaal. Wat wel leuk was was dat ik bijna onder mijn final was uitgekomen, want hij dacht dat ik het niet zou hoeven te maken. Helaas begon die toen alleen aan zichzelf te twijfelen en begon hij me te ondervragen. Dus jammer maar helaas, ik moet toch wel mijn final voor psychologie maken wat dus echt kut is want het is een presentatie en ik haat presentaties!!!! Gelukkig mag het wel met 2 of 3 dus dat maakt het toch wel iets beter.
Donderdag waren we opnieuw op de in school fieldtrip waar we ons zo kapot verveelde dat we eerst allemaal onze nagels hadden gelakt en uiteindelijk ben ik samen met Caitlin naar huis ben gereden hebben we een shirt gehaald (want deze moest ik toch nog knippen) en ook een paar stokken kaarten. Toen we terug kwamen hebben we toen maar kaartspellen gespeeld met een groep en hebben ik en Sierra mijn shirt nog geknipt. Gelukkig hadden we wel iets te doen van 12 tot 2 want in die tijd kregen de seniors hun yearbooks. Dus we moesten iets voor 12 alles klaarzetten in de gymzaal en toen tussen 12 en 2 dus alle boeken uitgeven. Ik zat samen met Sierra en Caitlin bij de naamplaatjes, want je kon als een extra ding bij je boek nog een naamplaatje bestellen. Dit was alleen wel een gedoe, want we hadden nog niet alle plaatjes uit de verpakking toen de eerste al kwamen, want wij waren eerst aan het helpen met de boeken om die klaar te hebben voordat er mensen zouden komen. Ook waren de naamplaatjes heel moeilijk te lezen doordat ze zilver waren en het licht er heel vervelend op scheen. Maarja alles is gewoon goed gekomen. Na het uitgeven van de boeken ben ik met Caitlin naar chipotle gegaan, want wij wouden allebei geen Chinees eten wat ze zouden bestellen. En de dag hebben we toen nog afgemaakt met tijd dodende kaart spellen. Na school zou Kyle me op komen halen om naar panera te gaan, want daar zouden we met een paar mensen naar toen gaan als afscheid voor Paula. Dit was echt super gezellig, maar ook wel echt vreemd dat het de laatste keer zou zijn dat we met zijn alle iets zouden gaan doen. We hebben toen echt 2 uur lang gewoon met zijn alle zitten praten en toen we eindelijk besloten hadden om maar naar huis te gaan hebben we nog een eeuwigheid op de parkeerplaats staan praten. In de auto naar huis was het echt super grappig, want ik reed terug met Malena omdat Kyle ergens heen moest. Malena heeft een cabrio en het dak was dus open toen we aan het rijden waren en opeens begint ze te gillen als een gek, want er liep een spin op haar been haha. Na een tijdje was de spin verdwenen en was ze weer normaal, maar toen uit het niks was die dus ook weer terug en begon het weer helemaal opnieuw. Het was echt te grappig voor woorden, en aangezien het dak open was kon iedereen er lekker van mee genieten waardoor ik dus een hele hoop leuke gezichten heb gezien.
Vrijdag zijn we met yearbook naar Kings Dominion gegaan. Echt zonder grap, ik denk dat dat toch wel echt het beste pretpark is waar ik ooit heen ben geweest. Het waren super leuke achtbanen en allemaal echt compleet verschillend. En wat natuurlijk ook wel altijd erg helpt is dat we met een super leuke groep waren. In Kings Dominion heb je een achtbaan die een van de hoogste achtbanen ter wereld is (the intimidator) en hij was echt super leuk, ook andere achtbanen waren super leuk zoals de drop tower en gewone achtbanen zoals een houten achtbaan en andere stalen achtbanen. Er was alleen een attractie waar ik, Stephanie, Chandler en Tylor in zijn geweest waar we allemaal echt gek in werden. Het was een schommel (the wind seeker) hij was alleen wel 301 feet hoog (92 meter). En toen we halverwege waren waren we al wel hoog genoeg vonden we dus wouden we wel weer graag naar beneden. Dit werkt alleen natuurlijk niet zo dus gingen we onszelf maar afleiden door over allerlei onzin te praten haha. Aan het eind hebben we nog even een paar foto's gemaakt en toen we bij de bus aankwamen hebben we wat brood gegeten en toen zijn we weer lekker naar huis gereden. Wat wel lekker was was dat we een film op konden zetten in de bus, want het was toch wel 2 uur heen en 2 uur terug.
Zaterdag ochtend ben ik vroeg opgestaan en ben ik naar Paula thuis gegaan, want op vrijdag had ik haar helemaal niet kunnen zien omdat ik van sochtends vroeg tot savonds laat weg was. Dus ben ik maar vroeg naar haar huis gegaan en heb ik haar geholpen met de laatste dingen in te pakken. en heb ik zelf weer een nieuw paar schoenen want Paula kon haar vans echt niet meer in haar tassen/koffers krijgen. Ook heb ik toen echt een super lieve poster van der gehad met allemaal tekst en foto's van ons samen. Ik heb nog geen idee hoe ik hem mee naar huis ga nemen, maar hij MOET mee!! Daarna zijn Melana en Courtney nog even langs gekomen om afscheid te nemen en zijn we nog even snel een smoothy wezen halen. Hun hadden ook echt een super leuke lieve poster gemaakt voor Paula. Toen we alleen weer terug kwamen van het halen van de smoothy was het alleen wel echt tijd om afscheid te nemen. Natuurlijk kon dit niet zonder foto's dus hebben we die ook nog een paar gemaakt. Na het afscheid nemen heb ik niet meer zoveel gedaan, ik ben even snel naar wallgreens gegaan en heb mijn nagels gelakt. Dus verder was het een lekker rustig, niks doen dagje. Savonds had ik wel nog even met Paula gebeld, want ze moest overstappen in New York, dus het was even om haar tijd te doden en voor mij om te horen hoe haar eerste vlucht was geweest. Gelukkig was alles goed gegaan en geen problemen. Ook heeft ze op een of andere manier 2x haar koffers (die allebei veel te zwaar waren) ingecheckt zonder bij te hoeven betalen haha.
Vandaag zouden we eigenlijk naar Great Falls gaan, want daar wil ik nog super graag heen voor ik terug naar huis ga. Helaas ging dit alleen niet door omdat het heel druk was. Hopelijk gaan we dus nog wel een andere keer. We zijn toen maar naar Reston gegaan en hebben daar iets gegeten en een beetje geshopt wat ook super leuk was. Toen we weer thuis kwamen heb ik even de kaarten geschreven voor mijn coaches en een vriendin in mijn waterpolo team, want vanavond was offficieel mijn laatste training. Hopelijk kan ik nog een keer komen, maar de kans zal helaas klein zijn. Ook hebben Stephanie, Phil en ik nog even een kaart spel gespeeld en stuurde Paula mij een bericht dat ze super blij was met mijn verrassing. Ik had namelijk een kalender gemaakt met allemaal foto's van ons samen en naar haar thuis opgestuurd waar haar moeder hem dus had uitgepakt en op haar kamer had gehangen. Ze kon het gewoon niet geloven dat ik dat had gedaan en het voor haar verborgen had weten te houden. En ik moet wel zeggen dat dat toch wel echt moeilijk was, want wij zijn altijd samen en vertellen elkaar alles. Plus ze heeft vaak zat mijn mobiel waar berichten in stonden tussen mij en haar moeder (in het Spaans). Dat wisten jullie allemaal niet hea dat ik vloeiend Spaans spreek haha. Of iig dat dacht haar moeder, omdat wat ik naar haar typte vloeiend was. Het enige wat zij dus niet wist was dat ik iemand anders uit Spanje alles liet vertalen haha. Wat echt super lief was was van Loren dat ze nog een cupcake is gaan halen voor bij de waterpolo, om het toch nog een wat gezelliger afscheid te maken.. Er waren alleen jammer genoeg niet zoveel mensen op de training, omdat het memorial weekend is dus heb ik geen afscheid kunnen nemen van iedereen. Dit was wel echt jammer, maarja daar valt weinig aan te veranderen. Natuurlijk kon ik ook bij de waterpolo niet weg zonder foto's, dus die hebben we nog maar een paar gemaakt en toen was het dan dus echt gedaan met de waterpolo. Oja voordat ik het vergeet. Vandaag heeft Bonnie ook een nieuwe auto gekocht. Ze mocht hem proefrijden voor 24 uur (ik heb nogsteeds geen idee hoe dat ze die deal voor elkaar heeft gekregen, maar het was wel echt lekker) en daarna heeft ze hem dan toch echt gekocht. Hij is echt super mooi en super fijn. Ik heb geen idee meer welke auto het ookalweer is, want ik ben daar gewoon super slecht in, maar we zijn er allemaal super blij mee en daar gaat het dan toch uiteindelijk om.

Zoals je kunt lezen zijn voor mij het afscheid nemen ook officieel begonnen, want het is niet mee zolang totdat ik weer terug thuis ben. Ik denk dat dit het weer was voor deze week. Morgen ben ik nog lekker een dagje vrij omdat het memorial day is en dan daarna ben ik toch weer bang dat we op school toch wel echt weer iets gaan doen jammer genoeg.
Doeidoei xx

ps het zijn nog maar 27 dagen en dan zit ik in het vliegtuig...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 19384

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: