Fijne carnaval allemaal! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Fijne carnaval allemaal! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Fijne carnaval allemaal!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 Maart 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoi allemaal!!
Deze week was het officieel weer de eerste week dat we voor de hele week weer naar school moesten sinds de kerstvakantie. Maar helaas ben ik niet de hele week geweest want ik was ziek..
Maandag was het niks speciaals gewoon school en voelde ik me ook nog gewoon goed de hele dag. Snachts voelde ik me niet super, maar dinsdag ochtend voelde ik me fijn dus ben ik toch gewoon naar school gegaan. Alleen op school ging het toch iets minder, dus ben ik uiteindelijk naar de school nurse gegaan. Dit was ook wel weer leuk om een keer mee te maken. In Nederland ga je gewoon naar een conciërge ofzo en je bent naar huis, maar hier werd echt gekeken of ik ziek was. Ook moest ik op een bed blijven liggen tot Bonnie me op kwam halen, best vreemd dat ze zoveel doen tot ze je naar huis laten gaan. Zodra ik thuis kwam ben ik naar bed gegaan en echt voor 16,5 uur geslapen hahaha. Ook heb ik op woensdag nog veel te veel geslapen. En ook ben ik toen geïnterviewd door Lize. Echt super leuk dat ze aan me dacht. Ze moest iemand hebben met een verhaal om te interviewen voor school. Het was echt super leuk om te doen en ik zou het gerust nog een keer doen! Donderdag wou ik weer naar school, maar toen ik me aan het klaar was was al mijn energie meteen weer weg. Dat was dus toch nog maar een dagje thuisblijven.
Wat ook een beetje jammer was was dat ik voor drie dagen spierpijn had aangezien ik alleen maar geslapen had nadat we een nieuwe work-out hadden gehad met gym.
Vrijdag was ik gelukkig weer helemaal beter en kon ik weer naar school. Dit was wel gezellig om iedereen weer te zien en doordat ik weer naar school was gegaan kon ik savonds ook naar de bios met vrienden. Savonds ben ik eerst met Paula en Mallory naar panera geweest en toen naar Cold Stone, waardat ik eindelijk mijn giftcard van mijn verjaardag heb gebruikt. Dankjewel Anke, Robert, No en Celeste. Daarna zijn we naar de bios gegaan en is Nicole daar ook naar toe gekomen. We zijn toen naar de film Endless love gegaan. Echt een super leuke film! Nicole vond hem zo leuk dat ze met ons mee is gegaan ondanks dat ze hem de week ervoor had gezien met iemand anders. Oftewel vrijdag was een heel geslaagde dag.
Zaterdag ochtend moest ik alleen om 6 uur opstaan, want ik werd om 7 uur opgehaald. Want ik ging naar een walk voor de national eating disorder association, dit was voor een vriendin om haar te steunen. Die loopt namelijk al 6 jaar te met anorexia en met deze walk gingen ze geld inzamelen om mensen te helpen met het zelfde probleem. De walk zelf was maar 1 Mile aangezien hun niet mogen bewegen, maar het ging vooral om het idee en ik ben heel blij dat ik het heb gedaan. Savonds ben ik nog even naar Starbucks gegaan met Paula, want die had me een hoop te vertellen en daarna hebben we toen nog even een stuk gelopen. Dit was super gezellig.
Vandaag hadden we een house visit om te kijken ofdat we een bepaalde rescue dog kunnen hebben. En verder heb ik lekker niks gedaan, alleen een beetje huiswerk.
Vanavond is er weer een sneeuwstorm dus de kans dat we morgen weer vrij zijn vanwege dat is goed aanwezig!

Nog een carnaval allemaal! Ik was er graag bij geweest, maar helaas.. Volgend jaar halen we het gewoon extra goed in!
Doeidoei!xx

  • 03 Maart 2014 - 00:27

    Opa Oma:

    fijn dat je weer beter bent liefs opa oma

  • 03 Maart 2014 - 11:04

    Oma Lisette:

    Heerlijk weer genoten van jouw verhaal, wel in carnavalstenue natuurlijk. Om 12 uur verzamelen en lekker muziek maken, dat is toch wel super leuk. Vrolijke Sjarrels tijdens de optocht, echt heel mooi, voor mij haden ze de 1e prijs. In gedachte zag ik jou erbij staan Mandy, een jonge uitgave van jouw moeder!
    wat vervelend, dat je ziek bent geweest. Gelukkig weer opgeknapt en lekker genieten weer van allerlei leuke dingen.
    lieve Mandy een hele fijne week en hopelijk komt de lente bij jullie heel snel.
    een knuffel opa en oma! Hou van je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 19401

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: