A fun and busy weekend - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu A fun and busy weekend - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

A fun and busy weekend

Blijf op de hoogte en volg Mandy

23 Februari 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi!
Dit was weer een leuk weekje.
Maandag ben ik terug thuis gekomen uit Pennsylvania en wouden we stoppen bij de 9/11 memorial van flight 93. Dit is helaas alleen niet gelukt aangezien hij gesloten was. Ook ben ik er toen helaas achtergekomen dat we niet internationaal kunnen bellen, want ik kon helaas omaoma niet bellen op haar verjaardag. Maar dit is gelukkig goed gekomen op zondag want toen heb ik haar toch nog even kunnen spreken!
Dinsdag moesten we weer naar school, maar wel pas om 11 uur ipv 9 uur vanwege sneeuw haha. Het was wel echt leuk om iedereen weer te zien op school na zo'n lang weekend.
Woensdag was het een gewone dag, niks bijzonders, gewoon normaal.
Donderdag was met gym echt super leuk, want het was een nieuwe workout en daardoor had iedereen dus lekker spierpijn de volgende dag haha.
Vrijdag was super gezellig, na school ben ik met Mallory naar panera gegaan en daarna naar de school play. Want Paula speelde er in dit keer dus wouden we toch wel gaan kijken. Dit was super gezellig en echt heel grappig. Mallory en ik waren echt net op tijd voor de show, want elke keer als we bij panera zijn denken we we kunnen nog wel even blijven zitten en verder praten en dan zijn we net op tijd hahaha. Ook hadden we maar eten mee genomen voor Paula aangezien ze bij drama Chinees hadden en ze dat niet lekker vond. Wat wel grappig was was na de play moest ze haar spullen (en ook haar eten) uit haar locker halen alleen de duur was dicht. Dus we moesten helemaal omlopen en in het donker door de school naar haar locker. Dit was wel echt grappig om te doen. Daarna zijn we lekker naar huis gegaan en is Paula bij mij thuis blijven slapen, want haar host parents waren het weekend bij hun dochter in college.
Zaterdag was het echt super lekker weer (eindelijk!) het was namelijk 14 graden en dit was dus echt veel warmer dan dat het eerst was. Paula moest naar school voor de play en toen ben ik dus even lekker naar de winkel gelopen en terug. Want het was super lekker om buiten te zijn en het was ook echt leuk om te zien dat iedereen meteen buiten was. Savonds moest Stephanie oppassen dus hebben Phil, Bonnie, Paula en ik samen gegeten en daarna een film gekeken. Uiteindelijk hebben we captain Phillips gekeken. Echt wat een goede film! Dat was toch wel de conclusie van de dag haha.
Vandaag had ik mijn wekker lekker vroeg gezet en ben ik mijn kamer uitgeslopen zodat ik Paula niet wakker zou maken. Want ik ging natuurlijk even FaceTimeen met omaoma en de rest van de familie. Dit was super gezellig, want zo was ik toch een beetje op de verjaardag.
Daarna zijn ik en Paula gaan shoppen en zijn we weer zeker goed geslaagd (zoals gewoonlijk haha). Ik heb zelfs 2 rokken gekocht, want ik had er een nodig voor vanavond voor de end of the season swim banquet. Hier moesten we namelijk allemaal nette kleren aan, en we hebben de regel dat meisjes geen broek mogen dragen haha. De banquet was echt super leuk! De captains hadden paper plate awards gemaakt voor iedereen, echt super leuk! Ook hadden ze een super leuke introductie gegeven voor elke award, deze waren ook echt super grappig. Ik had de waterpolo award gekregen en ze hadden er ook een super leuke introductie. Ze zeiden namelijk dat ik iedereen bang maakte in het water en zelfs beter was dan alle jongens haha. Wat het extra grappig was maakte was dat toen ik de award ging halen een paar tegelijk zeiden, zo eng ben je toch niet hoor! Haha. Ook hadden de coaches voor iedereen iets wat ze gaven. De coach zei over mij als introductie dat dit de eerste keer was dat hij een uitwisseling student had en dat hij het heel leuk vond. Wat toen heel grappig was was dat hij het helemaal verprutste dus iedereen dubbel lach. Hij maakte er namelijk van dat ik uit Zweden was en hij zei een of andere naam haha, hij had de naam meteen door dus verbeterde dat meteen. Maar toen ik dus naar voren liep kreeg ik van een paar de vraag, je komt toch niet uit Zweden? Haha. En toen ik vooraan stond hoorde ik een hele hoop tegen de coach zeggen, ze komt niet uit Zweden ze komt uit Nederland. Dit was wel grappig en hij voelde zich echt schuldig en werd helemaal rood. Maar het maakte het wel extra grappig. Aan het eind hadden ze dan ook nog een slideshow met allemaal foto's uit dit seizoen gemaakt wat echt super leuk en grappig was.
Nu ga ik toch wel maar echt snel naar bed, want ik ben toch wel echt moe en morgen mogen we weer gewoon naar school. Heel misschien moeten we komende week wel weer voor de eerste keer de hele week naar school. En dat is dan echt de eerste keer sinds de kerstvakantie, maar de kans dat we weer een dag vrij gaan zijn is heel erg aanwezig, want er word weer sneeuw voorspeld voor woensdag haha.

Dikke kuss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 19802

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: