Happy new year!! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Happy new year!! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Happy new year!!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

05 Januari 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi iedereen!
Allereerst een gelukkig nieuwjaar allemaal! En dit jaar gaan we der met zijn alle gewoon een super jaartje van maken!

Dit was een hele leuke week, want mama was er deze week! (:
Maandag was ze hier in de middag aangekomen. En toen hadden we Savonds meteen een feest bij de buren. Dit was echt super gezellig we hadden met een groep gegeten en toen nog een spel gespeeld. Maar aangezien mama toch wel heel moe was aangezien ze net had gevlogen. Dus zijn mama en ik al rond half 10 naar huis gegaan.
Op dinsdag zijn we gaan shoppen met zijn alle wat echt super gezellig was en we zijn allemaal ook echt super goed geslaagd. Ik heb 2 nieuwe broeken, 2 nieuwe vesten en een nieuw tasje. Mama had zelf ook een super leuk jasje gezien maar die had ze natuurlijk niet gekocht want dat doet ze nooit haha. Toen was het oudejaarsavond, het was wel gezellig maar om eerlijk te zijn is het toch leuker in Nederland dan hier haha.
Nieuwjaarsdag hebben we eigenlijk niks gedaan, gewoon spelletjes gespeeld, bank hangen, tv kijken lekker niks doen dus.
Donderdag moest ik eigenlijk weer naar school want ja wij moesten donderdag en vrijdag gewoon naar school. Niemand snapt waarom maar we moesten wel. Ik was alleen 'ziek' aangezien mama hier was en ik toch niks zou missen haha. Aangezien ik 'ziek' was zijn ik en mama eerst een paar boodschappen gaan doen en hebben we mijn nagels laten doen, want we moesten nog wachten totdat we Phils auto konden lenen. Toen we de auto konden lenen zijn we naar Washington DC gegaan daar hebben we even rond gelopen wat wel leuk was, gewoon weer even alles zien. Toen we in de auto zaten naar Reston begon het te sneeuwen haha. Ja het weer is hier vreemd. Voor de vakantie hadden we sneeuw, tijdens de vakantie was het warm en nu hebben we weer sneeuw. In Reston hebben we gegeten bij Clydes, dit was papa's idee haha. Daarna hebben we nog even door de winkels gekeken. Zijn we naar een sportwinkel gegaan, Victoria Secret en naar GAP. Bij GAP had ik mama eindelijk zo ver gekregen om het jasje toch te kopen want hij is echt super leuk en paste super goed bij der. En toen ze ging betalen bleek die ook nog is 25 dollar ofzo afgeprijsd te zijn! Daarna zijn we nog even naar target gegaan en hebben we nog een leuke sjaal en schoenen gekocht haha. Toen we daar weer weg gingen was het weer echt heel erg omgeslagen, want het was toen echt hard aan het sneeuwen en begon het ook echt te liggen.
Vrijdag was het weer een snowday oftewel iedereen was vrij van school haha. Dit maakte het dus alleen maar dommer dat mensen op donderdag naar school zijn gegaan en we dat moesten haha.
Zaterdag hadden we weer een zwem wedstrijd, dit keer hadden we eindelijk gewonnen met de meisjes. Alleen was coach niet zo vrolijk aangezien onze tijden niet goed waren en hij kon zien dat we niet genoeg hadden getraind. En nu moeten we dus precies naar hem doorsturen wanneer, wat, hoeveel en waar we hebben getraind. En krijgen we deze week echt extreem zware trainingen en een extra training op vrijdag.. Coach is echt niet blij.. Haha
Vandaag is waterpolo helaas afgelast door het weer. Wat wel echt jammer was. We zijn vandaag wel naar een basketbal wedstrijd van Stephanie wezen kijken wat super leuk was. Helaas hadden ze alleen net verloren, het ging de heletijd gelijk op en toen na extra tijd stond het nogsteeds gelijk en toen werd het the golden goal en hebben ze daardoor dus net verloren wat dus wel jammer was.

Nu is het hopen dat we morgen vrij zijn of iig een 2 hour delay hebben aangezien het de hele dag geregend heeft en nu vriest en er weer sneeuw word voorspeld voor morgen ochtend dus wie weet.. En morgen is het ook weer afscheid nemen van mama, want die gaat morgen weer naar huis helaas.
Doeidoeixx

• 06 Januari 2014 - 14:30

Oma Huijsmans:

Het was weer genieten Mandy, ik kijk er elke week naar uit. Wij zijn weer een week thuis. Het is hier extreem zacht weer voor de winter, maar koud vergeleken met Californie.
    veel bezoek gehad de afgelopen week en de kamer staat vol bloemen.
    vandaag begonnen met een flinke wandeling naar Boxtel en daar koffie gedronken, toch even een rustpunt en aangezien opa niet mag en kan fietsen en zwemmen, wandelen we maar.
    Het gaat wel beter, maar slapen is niet alles, dan doen de ribben en schouder nog veel pijn.
    Je hebt wel een leuke week gehad met mama. Ik heb een spijkerbroek gekocht bij GAP, moet ik nog korter maken, leuke winkel, ook de Target gingen we regelmatig heen.
    Fijne week Mandy, misschien weer wel sneeuw!
    ik ga dadelijk in de sauna, lekker warm!
    liefs en een knuffel oma.