Christmas - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Christmas - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Christmas

Blijf op de hoogte en volg Mandy

29 December 2013 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi!
Dit was een een leuk weekje.
Het was natuurlijk kerst wat echt gezellig was. Op kerst avond zijn we eerst naar de kerk gegaan en daarna hebben we samen met de buren uitgebreid gegeten en een paar cadeautjes gedaan. De volgende ochtend hebben we alle andere cadeautjes gedaan en we hebben allemaal echt super leuke dingen gehad! Ik heb zelfs de uggs gehad die ik super graag wou en ik had echt zo nooit verwacht die te krijgen!!
Op donderdag zijn we naar Myrtle Beach in South Carolina gereden. Dat was gezellig 8 uur in de auto in totaal, met een tussenstop bij een huis met veel te veel honden, maar ik heb het overleeft hoor haha. Toen we in het hotel kwamen bleek dat we dus een kamer hadden op de bovenste verdieping van het hotel. Met een super mooi uitzicht over de zee.
Vrijdag moesten Bonnie en Phil naar een of andere persoon luisteren zodat ze korting kregen op de reis en hebben ik en Stephanie dus samen ontbeten rond lunch tijd haha. En daarna zijn we over het strand terug gelopen in de zon met ijs zonder jas. Oftewel het voelde totaal niet als winterbreak haha. Daarna zijn we lekker op het balkon gaan zitten met uitzicht op de zee. Met gratis entertainment van 3 mensen die in zee aant zwemmen waren haha. Ook heb ik toen maar lekker met papa mama Ted en Guy geskyped, een dag vervroegd omdat ik niet wist wat ik op zaterdag ging doen, dus het was een vervroegde verjaardag voor Guy (:
Uiteindelijk zijn we helaas op zaterdag naar huis gegaan omdat er niet al te veel te doen was en het op zondag alleen maar zou regenen dus ook een drama zou zijn met terug rijden. En natuurlijk was het ook Guy's verjaardag, want jaja die werd dus alweer 14. En ookal is ie groter dan mij hij blijft mijn kleine broertje! Haha maar het was wel vreemd hoor om er niet bij te zijn.
Vandaag hadden we lekker een dagje niks doen en we hebben dus allemaal ook echt helemaal niks gedaan haha.

Morgen dan komt mama wat echt super gaat worden! En dan is het alweer oud en nieuw!
Dus allemaal een gelukkig nieuwjaar en we gaan der allemaal een super 2014 van maken!
Byebye guys!xx

  • 30 December 2013 - 20:09

    Christel Brands:

    Mandy en Miranda, veel plezier samen! Maak er een onvergetelijke week van !
    Groetjes,
    Christel Brands

  • 30 December 2013 - 23:24

    Oma Lisette:

    Weer heerlijk genoten van jouw blog.
    leuke week gehad en nu is mama er, heel bijzonder. Lekker genieten van elkaar.
    Leuke foto van een blij weerzien op de fam.app.
    Wij zijn gisteren thuisgekomen en hebben nog een gezellig avondje gehsd met mama en papa en de broertjes.
    ook weer heerlijk om na ruim 6 weken thuis te zijn.
    wel geen kerstboom dit jaar, maar een bloemenzee in de kamer.
    heel mooi!
    Geniet van een fijne week,
    lieve groetjes en een knuffel ook voor mama.
    opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 19413

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: