Prom - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Prom - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Prom

Blijf op de hoogte en volg Mandy

06 Mei 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hei allemaal!
Ik weet het ik ben een dag te laat, maar ik had gister echt totaal niet aan mijn blog gedacht.
Dit was lekker een kort weekje want vrijdag mocht je vrij nemen als je naar prom ging. Met het kaartje kopen moest je dus ook letterlijk op papier aankruisen of je naar school zou komen of niet. Dat was natuurlijk een makkelijke keus, dus dat was lekker maar een week van vier dagen. Ook was het deze week dus spirit week voor prom dus elke dag had een thema.
Maandag was de Disney-day, dus mensen waren verkleed als Disney figuren of hadden gewoon Disney spullen aan. Tijdens yearbook waren we allemaal heel blij, want we hadden eindelijk het boek afgerond dus daar hebben we helemaal geen zorgen meer aan. Verder was er niet echt iets bijzonders die dag, het enige wat ik toen die dag nog had gedaan was dat ik mijn prom kaartje had gekocht. De kaartjes waren echt super mooi. Het waren harde kaartjes ongeveer de grootte van een pinpas, en zaten aan een goud key-court.
Dinsdag was het celebrity-day. Dit was echt leuk want sommige mensen leken echt heel erg op beroemdheden. Verder was het eigenlijk een hele saaie dag, want er was echt niks bijzonders.
Woensdag was het Gatsby-day, want het thema van prom was Gatsby, the roaring 20's. Aangezien we tijdens yearbook toch niks hadden te doen hebben we toen een stuk van de film The Great Gatsby gekeken en wat wel grappig is is dat we met Engels dus ook The Great Gatsby aan het lezen zijn. Het enige probleem is alleen dat ik er niet zoveel van snap, want het is een beetje een wazig boek.
Donderdag was het plurs-day dus had iedereen echt de meest vreede kleren aan ever, maar dat maakt het wel extra leuk. Verder was ook donderdag niet zo bijzonder.
Vrijdag was het pajama-day. Dit was wel een beetje jammer want bijna niemand was op school op vrijdag. Wij vonden dus allemaal dat ze de pajama-day op maandag hadden moeten doen ipv vrijdag, dat was namelijk zo veel beter geweest hea. Maar ik was natuurlijk lekker thuis wat wel echt super fijn was. Ik had echt super graag willen uitslapen, want ik was de hele week al kapot moe en kon ik dus niet uit bed komen. Ik ben namelijk echt serieus elke dag om kwart voor 8 pas uit bed gekomen. Maar nee hoor, natuurlijk werd ik vrijdag om 7 uur sochtends wakker en kon ik niet meer slapen, of course.. Toen had ik dus lekker een rustige ochtend en heb ik een eeuw over mijn make-up gedaan, gewoon omdat het kon. En heb ik weer even lekker met Britt geskyped wat echt veel te lang geleden was. Voor die avond had Stephanie mijn haar gedaan en dat had ze super gedaan. Ik was er echt super blij mee. Rond half 5 ben ik toen opgehaald door Mallory want toen gingen we naar Elizabeths huis om nog even de laatste dingen klaar te maken zoals het haar en make-up van sommige en daarna hebben we met zijn alle foto's gemaakt. Het foto's maken was super gezellig en grappig. Daarna zijn we in twee auto's naar Lands Down Resort gereden en hebben we daar gegeten. Dus was super, want het was super goed eten, het gebouw was super mooi en de mensen waren ook echt super aardig. Ook vroegen mensen die daar ook gewoon aan het eten waren ofdat ze een foto voor ons konden maken omdat we er zo mooi uitzagen. Dat was wel echt super lief van haar. Daarna gingen we dan echt naar prom. Prom was wel leuk, maar van te voren was veel leuker. Op prom zelf hadden ze nog een photo-booth. Natuurlijk wouden we daar foto's in maken met de groep. Alleen had de groep mij en Mallory een beetje in de steek gelaten toen wij even gezellig aan het praten waren met mensen. Hun hadden toen al foto's gemaakt dus toen gingen wij samen maar even foto's maken en hebben we later nog een keer foto's gemaakt met de groep. Met de foto's maken was het wel leuk, want ze hadden allemaal hoedjes en dingen die je kon pakken dragen met de foto's, dit was super grappig en maakte de foto's maken en de foto's zelf alleen maar leuker. Verder hadden we nog gewoon gedanst en verder niet ene hoop bijzonders gedaan. Na prom ben ik met Mallory mee naar huis gegaan en hebben we Robin hood gekeken en daarna ben ik daar blijven slapen. Dit was super gezellig.
Zaterdag moesten we alleen helaas wel om 7 uur opstaan, want om 8 uur werden we opgehaald door Bonnie, want we gingen naar Hershey Park. Eerst moesten we nog even snel Paula ophalen, want die ging ook mee. Het vroege opstaan was jammer, maar het was zeker de moeite waard. De eerste achtbaan waar we ingingen was alleen wel echt de engste achtbaan ever. Ik ben niet snel bang in achtbanen, maar dat ging toen echt te ver bij mij. Hij ging recht omhoog en recht naar beneden, hele harden bochten en heel hard overal doorheen. Ik weet wat je nu denk, ja dat klinkt als een gewone achtbaan. Het verschil was alleen dat je niks over je schouders had om je vast te houden in je stoel. Alleen had je iets op je benen en je had niks onder je voeten en de heletijd kwam je 10-15cm uit je stoel dus ik was echt bang dat ik uit mijn stoel zou vangen. De achtbaan was leuk geweest als je echt vast zat in je stoel, maar nu was het gewoon eng en zat je te hopen dat er niet uit zou vallen. Verder waren alle andere dingen wel super leuk! Het enige probleem was dat we allemaal moe waren aangezien we laat naar bed waren door prom. Toen we weer thuis waren heb ik lekker niks meer gedaan, gewoon lekker tv gekeken en optijd naar bed aangezien ik echt kapot was. Alleen kon ik toen dus niet in slaap vallen altijd lekker handig.
Zondag was gewoon een rustig dagje, een beetje huiswerk maken de hond uitlaten (jaja echt waar jongens, ik weet dat het moeilijk is om te geloven, maar ik laat echt een hond uit hier), en tekenen voor een biologie project.
Vandaag was gewoon een normaal dagje op school alleen werd er natuurlijk wel een hoop over prom gepraat zeker omdat er een hoop waren gesnapt met alcohol en hebben moeten blazen. Tot nu toe zijn er 10 mensen geschorst, maar er worden nogsteeds mensen geschorst, echt mensen zijn echt dom. Oke dat je drinkt, maar je bent echt niet normaal dom om te drinken voordat je naar prom komt, want ze wisten dat er politie zou zijn als controle. Dat je na prom op een feest drinkt oke boeie, kan je nogsteeds in de problemen komen, maar sws niet zo erg als dat ze nu zijn. Het domste is dat een jongen 4 Miles een bos in is gerent om van de politie en van het blazen te ontsnappen en is daarna daar opgehaald door iemand. Echt super dom, want iedereen weet dus dat hij schuldig was, alleen hebben ze niks tegen hem omdat hij weggerend is. Verder had ik vandaag eigenlijk een toets voor bio, maar toen we in de les kwamen had ze het een take home test gemaakt, thank god! Want ik had die toets echt zwaar verprutst als ik die had moeten maken. Verder was ik het laatste uur met alleen 1 ander meisje en de leraar in de les, want de rest van de klas moest allemaal de AP exam maken die wij niet hoefde te maken. Dit was wel grappig en wel gezellig, en waren we lekker aan het roddelen over de alcohol problemen van prom (net zoals in echt elke les vandaag, want het ging daar echt de hele dag over). Morgen zullen we wel weer zien en horen wie er nogmeer geschorst zijn. Ergens heb ik iig het gevoel dat in mijn Engels en geschiedenis les er niet al te veel mensen zullen zijn, want ik heb het gevoel dat een grote groep uit die lessen in de bussen zaten die gesnapt zijn met alcohol, maarja dat zullen we morgen wel weer zien. Wat wel super dom is van de mensen die zijn geschorst is dat ze nu de AP exams niet kunnen maken waar ze 80 dollar per toets voor hebben betaald, bij de juniors staat het op een transcript, en de seniors kunnen uit hun college gezet worden wat dus voor hun betekend dat ze een tussenjaar moeten nemen, want ze hebben hun keuze al officieel moeten maken. Sommige mensen denken echt niet aan de consequenties. Hier hadden ik en Stephanie ook een heel gesprek over, want de mensen die nu in de problemen zitten worden nogsteeds deels gematst en worden nooit echt gestraft en hoeven dus nooit echt aan de consequenties te denken, wat ik en Stephanie dus wel echt slecht vinden, want ze zullen dus nooit een tweede keer nadenken want ze komen overal onderuit.

Dat was het weer voor deze week.
Doeidoeixx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 19393

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: