And again not a full week of school - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu And again not a full week of school - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

And again not a full week of school

Blijf op de hoogte en volg Mandy

09 Februari 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hei allemaal!
Dit was weer een gewoon weekje. Ze hadden een hoop sneeuw voorspeld, maar dat is helaas niet waar geworden. Wel hadden we woensdag vrij aangezien het heel ijzig was. Er lag toen ook een hele laag ijs op de bomen wat er toch wel mooi uit zag eigenlijk.
Deze week zijn we met het nieuwe semester begonnen dus op maandag moesten we eerst naar home room om ons nieuwe rooster te krijgen. Daarna was er een senior meeting en de rest van de school moest al naar hun eerste les toe. Wat een beetje jammer was was dat ik er toen dus achter kwam dat ik de enige ben die geen senior is in mijn gym klas haha. Dus was ik het eerste half uur dus alleen en dat was dus echt me kapot vervelen haha. Ook op maandag moest ik les geven met early childhood en het thema was Ground Hog Day. Natuurlijk wist ik niet wat dat was dus hebben mensen het me maar uitgelegd. Het slaat echt nergens op eigenlijk, dat vind iedereen hier ook. Het is namelijk de dag waarop de Ground Hog zijn hol uit komt en als hij zijn schaduw ziet heb je nog 6 weken extra winter en als hij zijn schaduw niet ziet dan word het lente. Aangezien ik science moest geven met early childhood gingen we een schaduw maken met zaklampen. Alle kinderen vonden dit echt super leuk en ze gingen allemaal verschillende dieren maken in hun schaduw. Het was echt heel gezellig en grappig.
Dinsdag was echt echt helemaal niks bijzonders. Het was alleen savonds echt hopen op een telefoontje dat we vrij zouden zijn op woensdag. Dat telefoontje kregen we alleen helaas niet en daardoor kwamen we er pas op woensdag ochtend achter dat we vrij waren. Wat een beetje jammer was was dat doordat ik wakker moest worden op te checken of ik naar school moest of niet ik helemaal wakker werd en ik dus niet meer kon slapen. Oftewel ik was om 7 uur wakker terwijl ik kon uitslapen, een beetje jammer dus.. Verder heb ik die dag niks meer gedaan. Ik heb toen alleen door al mijn foto's gekeken vanaf mijn geboorte tot nu. Dat was echt super leuk, ook was dit leuk om te doen met Stephanie, omdat die natuurlijk ook op de foto's stond.
Op donderdag was er echt een wonder gebeurd want toen heb ik op school 6 hoofdstukken uit een boek gelezen, want dit moesten we doen voor Engels en hier zouden we een toets over krijgen. Maar aangezien ik zo'n held in lezen ben zoals bijna iedereen weet, was het dus echt een wonder dat ik dit ook echt voor elkaar had gekregen.
Vrijdag hadden we weer de eerste keer een workout met gym, en het was nog een moeilijke ook. Na gym stond iedereen ook te shaken en toen hadden we dus ook al voorspeld dat iedereen spierpijn ging hebben. En natuurlijk hadden we daarin gelijk haha. Na school was het echt super leuk. Tijdens de pauze hadden we namelijk het idee gekregen om met een paar te gaan uiteten en naar de school play te gaan. Dit hebben we toen dus ook uiteindelijk gedaan. Het uiteten hebben alleen ik, Paula en Maddie gedaan aangezien de rest nog andere dingen moest doen. En de rest zouden we dan gewoon op school zien. De school play was "Guys And Dolls" hij was echt super goed en leuk! Alleen wat een beetje jammer was was dat de band af en toe der een beetje naast zat. Maar ondanks dat was het super. Na de show wouden Maddie en Paula even iedereen zien, omdat hun een hele hoop mensen uit de show kennen aangezien ze zelf ook in drama zitten. Dit was wel gezellig aangezien ik ook wel een paar mensen ken. Wat echt super grappig was was toen Paula even iets wou zeggen tegen Cal (hij zat ook in de show). Wij liepen naar hem toe en Paula zegt hoi tegen hem en geeft hem een knuffel. Geeft ie mij opeens een knuffel en zegt ie hey mandy. Ik en Paula allebij in shock aangezien ik alleen wist wie hij was, maar heb nooit met hem gepraat ofzo en opeens wist hij wie ik was haha. Dit was wel grappig op t moment. En nogsteeds weet niemand hoe dat hij mij zou moeten kennen haha. Toen ik thuis kwam heb ik nog een stukje van de opening van de olympische spelen gekeken en toen ben ik toch maar naar bed gegaan aangezien ik toch wel moe was.
Zaterdag ochtend heb ik lekker uitgeslapen. Hier was ik echt heel erg naar toe, want ik was echt heel moe. Toen ik wakker werd ben ik bijna meteen begonnen met mijn huiswerk aangezien ik echt een hele drukke week ga hebben deze week. Savonds moest ik oppassen, want Stephanie had gevraagd of ik dat wou doen voor haar aangezien zij zich echt niet lekker voelde. Ik vond dat natuurlijk niet erg, want ik vind oppassen altijd wel leuk. Het was een meisje van bijna 11 en een tweeling van 5 wat jongens waren. Echt een schatjes de jongens hadden alleen wel een hoop energie, maar dat was ook wel weer te verwachten haha. En dit maakte het ook wel weer leuk.
Vandaag heb ik niet echt veel gedaan. Ik heb een hoop gedaan voor school en natuurlijk hebben we de olympische spelen gekeken. Die staat ook gewoon de hele dag op aangezien ik en Stephanie dat toch wel echt leuk vinden. Wat wel een beetje jammer is is dat het zo'n groot tijdverschil is, want het is 9 uur tijdverschil. Dit maakt het wel lekker irritant want we willen alles zien maar voordat we het zien weten we de uitslag al haha. Een beetje jammer dat..
Wat ook een beetje jammer is is dat het voorspelde weer niet waar is geworden. Want wat was voorspeld was dat het zou gaan sneeuwen van zaterdag tot en met woensdag. En het had alleen vandaag een beetje gesneeuwd, een beetje jammer dus.. Maar wie weet komt er morgen of de rest van de week nog iets. Maar ik heb er weinig vertrouwen in haha.
Vanavond ga ik denk ik lekker optijd naar bed en aangezien het heeft gesneeuwd vandaag is er een hele kleine kans dat we morgen vrij zijn. Maar ik denk dat dat hem niet gaat worden..
Morgen is papa jarig dus alvast gefeliciteerd pappie!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 19396

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: