A second winterbreak - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu A second winterbreak - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

A second winterbreak

Blijf op de hoogte en volg Mandy

26 Januari 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hei allemaal!
Dit was echt een lekker weekje. We hadden namelijk de hele week vrij dus t leek net een 2e kerstvakantie.
Zondag was echt grappig met de waterpolo training, want alle meisjes hadden me in de steek gelaten dus ik was alleen met alle jongens haha. Na de training ben ik naar Paula thuis gegaan en heb ik daar geslapen. Dat was echt super gezellig en dat moeten we ook echt vaker doen.
Op maandag waren we sws al vrij, want het was Marthin Luther King dag. Dat was wel lekker een dag extra weekend. Er werd alleen voorspeld dat het dinsdag de hele dag zou gaan sneeuwen, dus zaten we tot laat savonds te wachten op nieuws van school ofdat we naar school moesten of niet. En uiteindelijk was het dus geen school op dinsdag.
Dinsdag hadden we lekker nog een dag geen school en hadden we dus nog een lekker dagje niks doen. T zelfde gold voor woensdag, want aangezien het dinsdag de hele dag had gesneeuwd was het woensdag glad op de weg dus waren we nogsteeds vrij.
Op woensdag heeft school het besluit genomen om ons ook vrij te geven op donderdag en vrijdag. Donderdag nogsteeds vanwege de sneeuw, maar vrijdag was de studiedag die we eigenlijk op maandag zouden krijgen. Ook hebben ze toen bekent gemaakt dat de midterms (de toetsweek dus) is afgelast. Savonds ben ik samen met Paula uiteten geweest bij Panera. Dit was natuurlijk weer heel gezellig zoals gewoonlijk haha.
Vrijdag werden de plannen over de midterms weer omgegooit. Er zullen waarschijnlijk ouders geweest die commentaar hebben gehad op de aflassing van de midterms. Daarom kan je nu kiezen of je de midterms wil maken of niet. Maar ik ga ze natuurlijk niet maken, want ze zullen alleen mijn punten naar beneden halen als ik ze maak. Dus dat word het maken van de midterms een no no. Ook waren vrijdag de District Championships, daar moest je je voor kwalificeren, maar we zijn toch met het hele team gegaan om iedereen aan te moedigen. Dit was super gezellig, want we hebben echt een gezellig team. Alleen was de wedstrijd wel super lang, dus dat was wel wat minder. Het was wel goed dat we deze week geen school hebben gehad, want daardoor kon ik op de wedstrijd vrijdag nog foto's maken voor yearbook.
Zaterdag heb ik ook niks gedaan haha. En vandaag ben ik alleen uiteten geweest met Stephanie en Phil.
Morgen zullen we toch wel echt weer naar school moeten dus vanavond toch maar weer een keer vroeg naar bed zodat ik morgen wel optijd kan opstaan haha.

Doeidoei!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 19399

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: