Will it ever stop snowing? It's almost spring! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Will it ever stop snowing? It's almost spring! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Will it ever stop snowing? It's almost spring!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

16 Maart 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi allemaal!
Afgelopen week was echt super leuk! Er is niet echt iets speciaals gebeurd, maar gewoon allemaal kleine leuke dingen.
Maandag was de eerste dag dat Remy alleen met Phil thuis was. Wij zaten ons echt af te vragen hoe dat dit zou gaan worden aangezien ze heel bang voor Phil was op het begin en de heletijd begon te blaffen en te grommen tegen hem. Maar dit was echt geen probleem geworden gelukkig, ze zijn nu namelijk echt dikke maatjes. Op school hadden we met gym echt een hele zware workout waar we dus allemaal echt dikke spierpijn van hadden haha. Maar je moet er iets voor over hebben hea.. verder was er maandag niet zo veel.
Op dinsdag was het weer een gewone dag op school. Wat wel grappig was is dat Juhi nu mijn ding over heeft genomen haha. Je psychologie huiswerk doen tijdens geschiedenis haha. Het is namelijk een veel te saai verhaal was hij verteld en het psychologie huiswerk is gewoon woorden en de betekenis overschrijven. Makkelijk te combineren dus! 'S avonds ben ik samen met Bonnie naar haar klas gegaan waar dat ze Engels leert aan mensen die hier zijn komen wonen voor hun werk en hun Engels willen verbeteren. Dit was echt gezellig. We hebben toen een paar spelletjes gespeeld waarbij je Engels leert. Ook Bonnie vond dit echt leuk dat ik mee was gegaan, want ze verteld al jaren in die klas dingen over de uitwisselingsstudenten maar er was nog nooit iemand ook echt mee gegaan. Ik denk ook dat ik gewoon nog een andere keer mee ga, want het was hardstikke gezellig.
Woensdag was op school echt leuk. Iedereen had nog een beetje spierpijn tijdens gym, maar dat vond coach niet zo erg, we hadden namelijk gewoon weer een hele zware workout haha waardoor we weer opnieuw spierpijn hadden. Dit keer gelukkig alleen niet zo erg als door de workout van maandag. Tijdens early childhood hadden we iets super leuks gedaan tijdens science. We hadden namelijk scheerschuim op de tafels gedaan en daarin groene kleurstof. De kinderen moesten dan de kleurstof mengen met de scheerschuim waardoor het helemaal groen werd. Heel makkelijk natuurlijk maar het was gewoon super leuk om mee te spelen. Dit vond iedereen, want ookal was het dan misschien voor de preschoolers. Wij deden net zo hard mee haha. Het probleem daarna was alleen dat ondanks dat alle kinderen een schort om hadden nogsteeds heel hun kleren onder zaten en dat het niet alleen bij kleren bleef. Het lag helemaal over de grond, muren, stoelen, speelgoed echt alles wat je maar kon bedenken haha. Ook als je je handen had gewassen waren ze nog lekker groen van de kleurstof, maarja het was de moeite waard haha. Mijn handen waren na dat uur gelukkig niet meer zo groen, want ik moest de kinderen helpen met hun handen wassen waardoor mijn handen dus echt heel vaak gewassen zijn. Het enige probleem was dat tijdens dat ik de handen van 1 kind aan het wassen was, de kinderen die in de rij stonden te wachten nogsteeds aan het spelen waren en ik de scheerschuim dus lekker helemaal over mijn broek had en zelfs in mijn haren haha. Maar het was zeker de moeite waard!
Woensdag was het Bonnie's verjaardag dus toen hebben ik en Stephanie voor school ons cadeautje gegeven die ze echt heel leuk vond en na school zijn we toen lekker wezen uiteten met het gezin en de buren, maar die horen eigenlijk bijna bij het gezin. Dit was echt super gezellig en lekker. We waren namelijk weer naar Nagoya geweest, een Japanese Steakhouse. Waar ze echt recht voor je neus het eten maken en het is echt niet normaal lekker. Daarna hebben we thuis nog lekker ijstaart gegeten en hebben de buren en Phil hun cadeau ook nog gegeven. Dit was echt super gezellig en ik en Stephanie waren er graag bij gebleven, maar helaas moesten we toch iets voor school doen. Stephanie moest een heel groot verslag af hebben op vrijdag en ik had een biologie toets, toch wel een beetje jammer.
Vrijdag was het de eerste keer deze week dat coach rustig aan deed. We hadden namelijk alleen een warming up, toen heel lang strechen, want we waren allemaal aan het zeuren dat we spierpijn hadden haha. En daarna hadden we de P90X abs gedaan. Dus een rustige workout voor de verandering. Dit was toch wel heel fijn zo na twee dagen een zware workout en het de laatste schooldag was. Na school zijn Stephanie en Phil weg gegaan om te skiën en hebben ik en Bonnie 's avonds een film gekeken. We hadden 12 years of slave op gezet, maar Bonnie kon hem niet verder kijken omdat hij toch wel heftig is, dus hadden we hem maar afgezet. Ik wil hem toch wel echt graag nog een keer afkijken hoor! Dit was wel echt gezellig, gewoon even een avondje niks doen, waar we allebei echt aan toe waren. Ook hadden we echt gezellig zitten praten wat het echt leuk maakte.
Zaterdag was het lekker een rustig ochtendje waar ik lekker niks hoefde te doen en 's middags kwamen er vrienden van Bonnie over om een Ticket to Ride marathon te doen. Dit was super gezellig, want het enige wat we toen hebben gedaan was spelletjes gespeeld en toen met zijn alle eten. Ook is Paula toen nog even langs gekomen en heeft even mee gedaan en ook mee gegeten. Het was ook wel goed dat ze was langs gekomen, want ze had een feest 's avonds en een super leuke jurk. Ze had alleen niet aan schoenen gedacht en had die dus niet. Dus heeft ze maar weer even schoenen van mij geleend. Het is en blijft toch altijd makkelijk als je dezelfde maat hebt haha.
Vandaag was het helaas gewoon een huiswerk dagje aangezien ik een hoop huiswerk had voor maandag en dinsdag. Maar gelukkig heb ik ook genoeg tijd gehad om met Britt te skypen wat echt weer veel te lang geleden was! Ook jaja, ik weet dat eigenlijk niemand dit gaat geloven, was ik vandaag voor 4 uur lang alleen thuis met een hond en ik heb het gewoon overleefd haha. Jaja mensen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Eind van de middag zijn Phil en Stephanie weer thuis gekomen en hebben we even lekker met zijn alle gegeten. Daarna zou ik met Phil even naar mijn laptop kijken, want mijn internet deed het niet meer, en het had iets te doen met wat hij doet voor zijn werk. Maar toen ik mijn laptop pakte en het toch nog een keer zelf probeerde op te lossen heb ik het gewoon zelf gemaakt haha. Nog een wonder, het moet niet gekker worden. Ik heb net ook nog de film, slumdog millionair gekeken met Bonnie we wouden deze eigenlijk vrijdag kijken, maar die was heel duur om te huren op de tv dus hadden we hem toen toch maar niet gekeken. Heel toevallig kwam ze hem vandaag ergens tegen voor 4 dollar en heeft ze hem gewoon gekocht. Dit was echt super gezellig en het was echt een super mooie film.

Vandaag hebben we weer het leuke telefoontje gehad van school dat we weer vrij zijn vanwege het weer. Want jaja, nudat ik mijn blog aan het schrijven ben is het gewoon weer aan het sneeuwen. Sinds half 6 vandaag ofzo is het echt alleen maar hard aan het sneeuwen geweest. En er licht nu al weer een hoop dus ik ben echt bang voor morgen ochtend. Echt een beetje heel jammer dit. Ik ben namelijk echt helemaal klaar met sneeuw. Het is bijna lente jongens, ik hoef dan geen sneeuw meer haha! Het enige goede is is dat we vrij van school krijgen door de sneeuw..

Ik denk dat dat het wel weer allemaal was voor deze week.
Doeidoei, Dikke kuss!

  • 17 Maart 2014 - 08:53

    Opa En Oma:

    Hoi Mandy hier is alles goed en het is hier wel voorjaar. Wehebben gisteren de voortent weer aan de caravan gezet.Het was er heerlijk weer voor en nu heb ik wat last van mijn heup maar dat gaat wel weer over.ik vond het fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt Liefs en een kus van opa oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 19372

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: