A lot of snow and 13 snowday further - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu A lot of snow and 13 snowday further - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

A lot of snow and 13 snowday further

Blijf op de hoogte en volg Mandy

09 Maart 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi allemaal!
Deze week hadden we weer een korte week, maar het voelde echt als een extreem lange week en ik was niet de enige die dat vond.
We hadden maandag en dinsdag weer lekker vrij vanwege sneeuw en daardoor hadden we woensdag ook weer een 2 hour delay.
Maandag en dinsdag had ik niet echt iets gedaan. Gewoon een paar dingen voor school en verder bankhangen haha. Op maandag moesten Stephanie en ik alleen wel de oprit sneeuwvrij maken. Dit was nog best wel veel werk aangezien de laag die er lag 10 cm was. Wat echt vreselijk was was dat toen we bijna klaar waren er een sneeuwschuiver langs kwam en weer een hele hoop sneeuw op de oprit gooide. Daar konden we dus nog lekker een kwartier langer door blijven werken. Wat het ergste eraan was was hun gezicht. Ze keken ons echt aan van: kijk is wat wij lekker kunnen doen en toen reden ze weer weg. Echt lekker dus, maar er viel niks meer aan te doen helaas, behalve dan het gewoon weer opschuiven.
Woensdag moesten we gewoon weer naar school, maar gelukkig wel pas om 11uur wat toch wel echt lekker was. Op school worden alle leraren op het moment echt gek want door alle sneeuwdagen die we hebben gehad lopen ze heel erg achter op de stof die ze ons moeten geven.
Donderdag was het ook weer een gewone school dag, alleen ging ik naar school met 3 paar schoenen haha. Want ik had gym, dus mijn gymschoenen, mijn gewone schoenen en Paula moest schoenen lenen dusja dat was dus naar school met 3 paar schoenen haha.
Vrijdag was ook weer een gewone dag met niks speciaals en toen ik thuis kwam heb ik ook even lekker niks gedaan. Savonds was ik toen alleen thuis, want Stephanie moest oppassen en Bonnie en Phil gingen eten bij vrienden. Op zich was dat wel lekker en aangezien ik echt moe was ben ik maar gewoon optijd naar bed gegaan.
Zaterdag zijn ik, Stephanie en Bonnie lekker wezen shoppen en hebben we veel te veel geld uit gegeven haha. Ook hebben we toen spullen voor de nieuwe hond gekocht wat echt leuk was. Na het shoppen is Phil ook gekomen en zijn we met zijn alle wezen eten bij Olive Garden. Het was een Italiaan, echt super lekker. Ik had al van een hoop mensen gehoord dat het zo goed was, maar dat was het dus ook echt zo. Daarna ben ik nog even naar Paula thuis gegaan en hebben we een stuk gelopen en toen samen met Milayla Gitar Hero gespeeld. Dit was echt een grap, want ik kan der echt niks van haha.
Vandaag moest ik om half 7 opstaan, wat lekker als half 6 voelde aangezien bij ons de klok deze week al verzet is. Maar we moesten zo vroeg opstaan omdat we de hond op gingen halen! Echt super leuk het is echt zo'n schatje hea. Haar naam is Remy. Ze is de heletijd heel druk, maar zodra je haar ook maar begint te aaien blijft ze echt dood stil staan. Als je haar de hele dag door zou aaien zou ze zelfs de hele dag blijven staan haha. Vanavond ga ik eindelijk weer een keer poloën waar ik echt blij mee ben, want het is echt al een tijd geleden dat ik ben geweest door alle sneeuw en de door alle zondagen die ik niet thuis ben geweest.
Komende week is er volgensmij niks bijzonders. Alleen word er weer een sneeuwstorm voorspeld, ik hoop toch echt dat dit niet waar gaat worden want dan word ik gek! Ik ben echt helemaal klaar met de sneeuw. De lente/zomer mag nu toch echt wel komen hoor!

Doeidoei xx

  • 10 Maart 2014 - 21:59

    Oma Lisette:

    Hallo Mandy
    weer heerlijk genoten van jouw blog.
    Ongelooflijk al die sneeuw. Ik kan me voorstellen, dat je enorm van baalt.
    Een hele fijne week en hopelijk gaat die sneeuwstorm komende week niet door.
    lieve groetjes en een knuffel
    oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 19376

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: