Snow, snow and even more snow!! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Snow, snow and even more snow!! - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Snow, snow and even more snow!!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

16 Februari 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi allemaal!
Even beetje eerder dan normaal, want we zijn nogsteeds in Pennsylvania en nu heb ik even tijd om mijn blog te schrijven.
Dit is echt een lekker weekje want we hadden maar 3 dagen school en een 5 daags weekend, niks te klagen dus! Ook heb ik deze week voor het eerst met Stephanie mee mogen rijden in de auto. Hiervoor vonden Bonnie en Phil dit niet super, maar we hebben het eindelijk gemogen. Dit was echt super fijn want we moesten allebei echt naar de winkel haha en Stephanie kan hardstikke goed rijden dus het was ook echt geen probleem! Maar wel weer een stap die Bonnie en Phil moesten maken.
Maandag was het gewoon een normale dag, niks bijzonders, maar wel gewoon gezellig en natuurlijk tijdens study hall had Paula mijn mobiel en hebben we weet veel te veel foto's gemaakt haha. Ook ben ik toen een tekening begonnen voor een wedstrijd voor de voorkant van een boekje voor volgend jaar voor het uitwisselingsprogramma. Ik dacht laat ik het gewoon proberen, ik verwacht niks, maar als ik uit t niks win en ik daardoor 500$ krijg is het mooi meegenomen haha.
Dinsdag was ook niks bijzonders, alleen wat wel heel leuk was op dinsdag was dat we tijden biologie te horen hadden gekregen (vanwege de weervoorspellingen) dat als we vrij zouden zijn op donderdag dat ze onze toets op internet zou zetten voor 24 uur. We zouden deze dan uit moeten printen, maken en op dinsdag inleveren als we weer op school zijn. Natuurlijk hoopte we daardoor alleen maar meer dat we donderdag vrij zouden zijn!
Op woensdag kregen we ook de heletijd vanalles te horen over donderdag en vrijdag, omdat iedereen eigenlijk wel zeker was dat we niet naar school moesten. Na school was het daardoor ook vreselijk, want er was een sneeuwstorm voorspeld en iedereen was echt zeker dat we niet naar school zouden moeten op donderdag. School had alleen nog niet gebeld dus een 100% zeker weten deden we het nog niet. Dit was dus echt een probleem, want als we naar school zouden moeten had ik 2 grote toetsen, dus ik moest wel nog leren tot we werden gebeld. Gelukkig werden we al rond half 6 gebeld, dus had ik nog niet zoveel gedaan. En dit betekende dus ook dat mijn bio toets op het internet kwam te staan en ik die thuis mocht maken.
Er was natuurlijk wel sneeuw voorspeld dat wisten we allemaal, maar toen we op donderdag wakker werden stond ons wel een verrassing te wachten, want de andere dagen was het maar een beetje sneeuw en dit keer was het zeker niet een beetje. Er lag toch zeker wel 30 cm en op sommige plekken was t nog hoger, want het waaide alle kanten op haha. Als we naar buiten wouden moesten we in plaats van en stap naar beneden zetten een stap omhoog omdat de sneeuw een heuvel had gevormd voor de voordeur haha. Toen ik uit het raam keek zag ik een sneeuwschuiver, hij kwam alleen bijna niet door de sneeuw haha en liep een beetje vast. Papa heeft gevraagd om een sneeuwpop sinds de eerste sneeuw die we kregen, maar die had ik nogsteeds niet gemaakt. Dus met zoveel sneeuw als we nu hadden heb ik dat toen maar gedaan. Alleen toen ik naar buiten liep stond ik bijna tot mijn knieën in de sneeuw haha. En geloof me een sneeuwpop maken in zo'n hoge sneeuw is toch nog best wel moeilijk! Smiddags is Paula nog even langs gekomen en hebben we een sneeuwpop gemaakt, foto's gemaakt en toen nog een film gekeken. Echt super leuk dus! Ook kregen we die avond nog een telefoontje van school dat we vrijdag nog vrij zouden zijn, wat eigenlijk ook wel logisch was.
Op vrijdag was onze sneeuwpop Dave helaas al overleden door alle wind ): en toen is Martha ons (mij, Paula, Vanessa, Ander en Tesh) op komen halen en zijn we met zijn alle naar Pennsylvania gereden om te skiën. Ik kan, zoals de meeste mensen weten, niet skiën door mijn knieën, maar ik ben toch mee gegaan voor de gezelligheid. Ik ben ook zeker heel blij dat ik mee ben gegaan! Ook was de zus van Charlie (de man van Martha) nog gekomen met 2 jongens. Echt super gezellig en vreemd tegelijk. Want een van de jongens doet Paula en mij heel erg aan onze broertjes denken door alles wat hij doet en wat ook nog helpt is dat hij dezelfde leeftijd is ook. Maar dit is ook wel weer heel leuk! Hij had ook meteen vrijdag avond mijn mobiel afgepakt en zichzelf als achtergrond gezet haha, wat ik natuurlijk wel zo moet houden (totdat hij weg is vanmiddag) haha.
Zaterdag zijn we rond 9 uur skipassen gaan halen en ook ski's voor Paula, de rest had namelijk allemaal spullen van Martha die ze pasten en konden gebruiken. Toen zijn hun gaan skiën en heb ik even rond gelopen en gekeken en toen binnen gaan zitten met de zus van Charlie. Rond 2 uur zijn we toen weer terug naar het huis gegaan en hebben we geluncht. Ook was het wel even fijn voor iedereen om rust te hebben en op te warmen. Savonds zijn we weer terug gegaan en hebben ze nog even geskied. Want de baan is open tot 10 uur savonds en helemaal verlicht. Het ziet er echt zo leuk uit hea! Ik heb toen weer even rond gelopen en toen ben ik bij een vuurtje gaan zitten, het vuurtje had niet echt heel veel zin, maar het hielp wel een beetje en het was gewoon super fijn om buiten te zitten en te kijken naar iedereen. Ook heb ik toen hardstikke gezellige mensen ontmoet, dus dat maakte het nog wat gezelliger ook. Ook was ik toen weer in de 20 geschat hoor kwa leeftijd haha.
Nu zijn Vanessa, Martha en Ander skiën met zijn drieën en de rest slaapt nog. Behalve ik natuurlijk, want ik ben deze blog aan het schrijven. Hun komen rond een uur of 11 weer terug en dan gaan we vanmiddag met zijn alle tubing, dit zou super leuk moeten worden dus dat gaat helemaal goed komen!
Morgen zijn we ook nog lekker een dag vrij, want het is Presidents' Day. En door dit betekend het dus dat we alle 7 weken die we sinds de kerst vakantie niet compleet naar school hebben gemoeten haha. Elke week zijn we een dag of meer vrij geweest. Het gaat dus echt vreemd worden als we weer een complete week naar school moeten haha.

Dit was het weer voor deze week, morgen rijden we terug naar huis en word het heel goed leren voor de toetsen die ik afgelopen week heb gemist op donderdag en vrijdag, want die hebben we natuurlijk dinsdag en woensdag meteen.
Dikke kuss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 19369

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: