Another week with a lot of fun things - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Another week with a lot of fun things - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Another week with a lot of fun things

Blijf op de hoogte en volg Mandy

19 Januari 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Hoihoi!
Dit was weer een gewoon weekje, lekker druk maar wel weer leuk. En de enige week in januari dat we de hele week naar school moeten haha.
Maandag was het heel druk op school zelf, want ik moest les geven en had een toets. Savonds ben ik maar niet naar de training gegaan, want ik voelde me echt totaal niet lekker. Om die rede ben ik toen maar vroeg naar bed gegaan en ben ik dinsdag maar thuis gebleven en heb ik echt super veel geslapen en dinsdag avond maar weer vroeg naar bed.
Woensdag voelde ik me gelukkig weer beter en ben ik weer naar school gegaan, want school missen deze week was echt drama aangezien we komende week toetsweek hebben. Savonds tijdens de zwemtraining gingen we waterpoloën (oftewel zorg dat de bal in het goal komt maakt niet uit hoe je het voor elkaar krijgt en wat je doet tegen je tegenstanders maakt niet uit haha) wat echt super gezellig en vooral grappig was. Aangezien iedereen wel wist dat ik zelf Polo wou iedereen bij mij int team (ookal wisten ze niet eens of dat ik wel iets kon haha) dus toen ik de bus in stapte hoorde ik alleen maar "you're on my team!!!" Hahaha
Donderdag mochten we met de drylands kiezen of we football gingen doen ofdat we niet kwamen. Ik wou heel graag komen om football te spelen want dat is super leuk zou zijn geweest. Helaas moest ik het afzeggen aangezien ik een veel te moeilijke toets voor bio had op vrijdag. Savonds hadden we weer een pasta party wat zoals gewoonlijk weer super gezellig was!
Vrijdag had ik gelukkig de eerste 2 uur nog om te leren voor mijn bio toets en ben ik met een paar mensen in de pauze maar naar de leraar gegaan, wat toch wel echt had geholpen. Savonds hadden we dan toch echt onze laatste zwemwedstrijd met het hele team. Er komen er nog 3 aan, maar voor die moet je je kwalificeren. De wedstrijd hadden we gewonnen en was echt super leuk en spannend, want het ging echt gelijk op.
Zaterdag was lekker uitslapen en de hele dag niks doen. Savonds hadden we een surprise party bij de buren wat wel gezellig was. Maar ik en Stephanie waren wel moe dus we zijn maar vroeg naar huis gegaan en toen optijd naar bed gegaan.
Vandaag ben ik lekker wezen shoppen met Paula en we zijn zeker goed geslaagd! Nu maar weer naar waterpolo en daarna naar Paula want daar blijf ik vanavond slapen wat natuurlijk super gezellig gaat worden!
Morgen zijn we nog lekker een dagje vrij en dan begint helaas de toetsweek..

Byebye!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Hi! Dit is mijn blog van mijn jaar High School in Amerika

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 19373

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 15 Juni 2013

my trip to the USA

Landen bezocht: