Just a weird week - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu Just a weird week - Reisverslag uit Ashburn, Verenigde Staten van Mandy Huijsmans - WaarBenJij.nu

Just a weird week

Blijf op de hoogte en volg Mandy

12 Januari 2014 | Verenigde Staten, Ashburn

Lieve allemaal!
Dit was een hele leuke schoolweek.
Maandag en dinsdag hadden we lekker nog twee snowdays dus nog extra dagen vakantie wat toch wel lekker was!
Maandag was de laatste dag dat mama hier was. We zijn toen nog even snel naar de winkel gegaan. Daar zijn we naar toen naar toe gelopen maar er lag een beetje veel ijs op de grond en dat was de hele tijd goed gegaan tot het laatste moment. want echt een paar meter van de winkel vandaan ging ik onderuit hoor. Beetje jammer maar helaas haha, er was niks erg ofzo. Eind van de middag hebben we mama weer naar het vliegveld gebracht, want de week met mama was toen toch echt over helaas.
Dinsdag was het even een dagje niks doen en een beetje huiswerk maken. Helemaal niks mis mee dus!
Woensdag moesten we weer naar school. Dit vind ik helemaal niet zo erg aangezien ik schatten van vrienden heb op school en we toch wel al lang vrij waren. Dus het was wel leuk om iedereen weer te zien. Wel waren alle leraren helemaal in de stres, aangezien we verschillende dage hebben gemist voor de vakantie en nu na de vakantie weer, en we hebben wel midterms over een week. Dus dat gaat nog leuk worden. Savonds hadden we de ergste training ever! Want coach was een beetje boos omdat we te weinig hadden getraind over de vakantie en de trainingen ook nog is uitvielen op maandag en dinsdag omdat we geen school hadden. We begonnen met een 600 inzwemmen, toen 4x (100 vrij, 75 rug, 50 rug of vrij, 25 benen vlinder), toen 15x (25 vrij, 50 vrij, 75 vrij) alles was op tijd en de tijd werd steeds sneller. Probleem was alleen dat we de tijden niet konden halen, dus waren we in rondjes aan het zwemmen, maar toch nog proberen de tijd te halen dus waren we in rondjes aan het sprinten. En dat is toch best wel niet te doen haha. Oftewel we gingen dood haha. Ook geloof ik dat we meer dan 15x die laatste hebben gezwommen haha.
Donderdag was de hel training nog niet over. Toen moesten we tijdens de drylands een Indian Mile doen. 2,5 Mile rennen in een rij waarbij de laatste de eerst moet inhalen. En daarna hadden we nog de ergste buikspier workout ook. Hij had gelukkig wel de extra drylands van vrijdag afgelast! Thank god!!
Vrijdag hadden we weer lekker een 2 hour delay, wat alle leraren alleen nog maar meer stress gaf maar oke. Savonds hadden we weer een pasta party die echt weer super gezellig was!
Zaterdag hadden we weer een wedstrijd. Het rooster was alleen die ochtend veranderd dus ik kwam er op het laatste moment achter dat ik nog meer moest zwemmen haha. Dus uiteindelijk moest ik de 50 vrij, 500 vrij, 50 vrij estafette en 100 vrij estafette. Tot mijn grote spijt hoefde ik alleen op het laatste moment de 500 vrij niet meer te zwemmen omdat er te weinig tel borden waren, omdat het andere team die van hun was vergeten. Ach wat jammer nou, ik had hem toch zo graag willen zwemmen hahaha! Het was ook senior night dus we dat betekende dat we 'afscheid' namen van alle seniors aangezien het hun laatste jaar is in het swim team. We hadden deze wedstrijd echt dik gewonnen want hadden veel meer mensen dan het andere team. We hadden gewonnen met over de 200 tegen 60 ofzoiets gewonnen haha, en dit was voor de jongens en de meisjes. daarna zijn we nog met zijn alle ergens gaan eten dit was super gezellig. We waren daar alleen wel pas om 11 uur omdat we een late wedstrijd hadden. Ook zou de check eigenlijk niet meer gesplitst kunnen worden na 10 uur, maar uiteindelijk hadden ze dat toch gedaan voor ons. Wat wel echt super veel werk voor ze was en uiteindelijk misschien bijna een uur duurde voordat we allemaal betaald hadden, want we waren met bijna het hele team.
Vandaag hadden we een meeting met alle exchange students wat super gezellig was, want we hadden al een tijd niks gedaan met de hele groep. Daarna was Paula nog even langer gebleven zodat we samen nog even konden leren. Ook had ik weer waterpolo vanavond wat weer super gezellig was.

Morgen weer naar school helaas, maar dat hoort erbij hea. Omdat coach zo blij was met ons met de wedstrijd, hebben we op woensdag waterpolo met de training dus dat gaan sws leuk worden! Haha